Telewizja Puls ma pomysł i szuka partnera

Telewizja Puls chce na początku przyszłego roku uruchomić nowy kanał adresowany do młodzieży i szuka partnera do realizacji tego pomysłu - informuje "Puls Biznesu".

TV Puls wnosi koncesję i pomysł na kanał, a od potencjalnego partnera oczekuje odpowiedniej treści. Jedną z podstaw nowego kanału ma być interaktywność. Pod koniec przyszłego roku kanał ma docierać do prawie wszystkich Polaków. Na plany TV Puls należy jednak brać poprawkę wynikającą z trudności we wprowadzeniu naziemnej telewizji cyfrowej, bo to ona daje Pulsowi możliwość wprowadzenia nowego kanału.

Zdaniem gazety, lista chętnych na współpracę z TV Puls może być długa.

Więcej w "Pulsie Biznesu".

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Tv Puls | puls | telewizja | Szukają | partnerzy | telewizje
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »