To ma być światowy hit Coca-Coli

Vio - mleczny napój z gazowaną wodą mineralną, cukrem trzcinowym i owocowymi dodatkami w czterech smakach - będzie na razie testowany w trzech miastach USA, w tym w Nowym Jorku. Jeśli test się powiedzie Vio popłynie na cały świat.

Gigant nie zdecydował się na razie na wprowadzenie nowego produktu w aluminiowej butelce na rynki Japonii i Hongkongu, gdzie sprzedaż napojów mlecznych jest bardzo dobra. Coca-Cola zapewnia, że drink jest "pyszny", nie zawiera konserwantów, sztucznych smaków i dostarcza 15 proc. dziennego zapotrzebowania na wapń i witaminę C.

Kiedy i czy w ogóle napój pojawi się w Europie - nie wiadomo. Podobny produkt sześć lat temu na brytyjski rynek wprowadziła spółka Britvic, lecz skończyło się to klapą.

Krzysztof Mrówka, INTERIA.PL

Reklama

Zobacz dane makroekonomiczne z kraju i ze świata

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: coca cola | napój | coli | Coca-Cola
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »