TVN liderem cennikowych wpływów z reklam w 2009 roku

W 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 2,85 mld zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 0,6 proc. więcej niż w 2008 roku - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

W 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 2,85 mld zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 0,6 proc. więcej niż w 2008 roku - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Drugie miejsce zajęła Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 2,63 mld zł, czyli o 4 proc. mniej niż rok wcześniej.

Na trzeciej pozycji była TVP1 z kwotą 1,77 mld zł, czyli o 19,9 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP2, czwarta w rankingu, odnotowała wzrost wpływów z reklam w ubiegłym roku o 18,7 proc. do 1,15 mld zł.

Piątą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 382 mln zł i były o 148,3 proc. wyższe niż w 2008 roku.

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: TVN SA | TNS OBOP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »