TVN podtrzymuje prognozy rynku reklamowego

- TVN podtrzymuje prognozy dotyczące rynku reklamowego. Spodziewa się, że wartość rynku reklamy telewizyjnej w 2012 r. w stosunku do roku 2011 spadnie o 6-9 proc. Spółka podtrzymuje również prognozę jednocyfrowego wzrostu reklamy w segmencie internetu - poinformował TVN w komunikacie prasowym.

- TVN podtrzymuje prognozy dotyczące rynku reklamowego. Spodziewa się, że wartość rynku reklamy telewizyjnej w 2012 r. w stosunku do roku 2011 spadnie o 6-9 proc. Spółka podtrzymuje również prognozę jednocyfrowego wzrostu reklamy w segmencie internetu - poinformował TVN w komunikacie prasowym.

"Zarząd Grupy TVN niezwłocznie i zdecydowanie zareagował na osłabienie rynku reklamowego i zrealizował znaczące oszczędności, które z nadwyżką przekroczyły spadek przychodów w III kwartale przynosząc wzrost raportowanego EBITDA o 5 proc.

Spodziewamy się, że warunki na rynku reklamowym w IV kwartale będą zbliżone do tych z III kwartału, zgodnie z naszymi oczekiwaniami przedstawionymi trzy miesiące temu" - powiedział cytowany w komunikacie Markus Tellenbach, prezes TVN.

"Zarząd podtrzymuje zobowiązanie do zminimalizowania ich wpływu na całoroczny poziom EBITDA dzięki dalszym oszczędnościom w czwartym kwartale" - dodał.

Reklama

W sierpniu TVN obniżył swoje szacunki dotyczące rynku reklamy telewizyjnej oraz internetowej. Szacunki spółki mówią o 6-9 proc. spadku rdr reklamy TV oraz jednocyfrowej dynamiki wzrostu rynku reklamy internetowej.

Poprzednia prognoza TVN zakładała, że wartość rynku reklamy telewizyjnej utrzyma w 2012 r. poziom z 2011 r., zaś rynek reklamy internetowej wzrośnie o 10 proc.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: rynek reklamowy | rynek reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »