Udział Polsatu w grupie komercyjnej we IX wyniósł 13,67 proc., spadek o 0,46 pp.

Polsat był liderem oglądalności we wrześniu. Średni dobowy udział tego kanału spadł o 0,3 pkt. proc. rdr i wyniósł 12,1 proc. - wynika z danych Nielsen AM przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Udział stacji wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 13,67 proc., po spadku o 0,46 pkt. proc. rdr.

Polsat był liderem oglądalności we wrześniu. Średni dobowy udział tego kanału spadł o 0,3 pkt. proc. rdr i wyniósł 12,1 proc. - wynika z danych Nielsen AM przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Udział stacji wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 13,67 proc., po spadku o 0,46 pkt. proc. rdr.

Drugie miejsce w grupie komercyjnej 16-49 należało do TVN. Jego wynik we wrześniu spadł o 0,19 pkt. proc., do 13,32 proc.

Na trzecim miejscu znalazła się TVP2 (7,38 proc. udziału wobec 7,9 proc. rok wcześniej). Natomiast na czwartej TVP1 (6,54 proc. wobec 7,79 proc.).

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »