Ulubione medium Polaków? Telewizor mają wszyscy, radio i internet niekoniecznie

Alan Bartman

Oprac.: Alan Bartman

94,7 proc. gospodarstw domowych w Polsce posiada odbiornik telewizyjny, choć wskaźnik ten maleje wśród osób młodych i mieszkających w dużych miastach powyżej 500 tys. mieszkańców - wynika z Badania Założycielskiego Krajowego Instytutu Mediów za 2022 r.
94,7 proc. gospodarstw domowych w Polsce posiada odbiornik telewizyjny, choć wskaźnik ten maleje wśród osób młodych i mieszkających w dużych miastach powyżej 500 tys. mieszkańców - wynika z Badania Założycielskiego Krajowego Instytutu Mediów za 2022 r.123RF/PICSEL

Zobacz również:

    Co trzeci Polak korzysta ze streamingu

    Tablety i komputery stacjonarne ustępują miejsca laptopom

    Zobacz również:

      Czterech na pięciu Polaków korzysta z internetu w domu

      Radio słuchamy przeważnie w samochodzie

      Zobacz również:

        Podział władzy w Polsce czy czyste partyjniactwo?Robert GwiazdowskiINTERIA.PL
        Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?