Reklama

W tyg. zakończonym 04.09 Polsat miał 52,5 mln zł wpływów z reklam, TVN 47,4 mln zł

W dniach 28 sierpnia - 4 września tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł blisko 18,8 proc., co daje około 52,5 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 16,95 proc., czyli wpływami rzędu 47,4 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 32,9 mln zł, czyli blisko 11,8-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły ok. 21,6 mln zł, co daje ok. 8-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 8,6 mln zł. Oznacza to, że miała ona niewiele ponad 3 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 279,8 mln zł wobec 202,7 mln zł tydzień wcześniej.

Sprawdź bieżące notowania Polsatu Cyfrowego i TVN na stronach BIZNES INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »