Reklama

Warsaw International Media Summit 24-25 września 2014 r. Warszawa

Przed nami VII edycja Warsaw International Media Summit, której towarzyszy VII edycja Konferencji Zmiany w Regulacjach i Prawie Świata Telekomunikacji i Mediów. Wydarzenie odbędzie się w dniach 24-25 września w hotelu Westin w Warszawie, gromadząc grono reprezentantów polskiego rynku telekomunikacyjnego i mediowego.

Kongres, który na stałe wpisał się w kalendarz głównych spotkań obu sektorów, stanowi efektywną platformę dialogu oraz międzysektorowej wymiany doświadczeń . Zakres merytoryczny Kongresu opracowuje Rada Programowa, działająca pod przewodnictwem Beaty Mońki. Zasiadają w niej prezesi kluczowych firm reprezentujących oba sektory, regulator oraz reprezentanci instytucji związanych z branżą.

Reklama

Tegoroczna edycja wydarzenia będzie okazją do podsumowania 25 lat transformacji na rynku mediów i telekomunikacji w Polsce. Będzie mowa o telewizji cyfrowej - jej wpływie na rynek oraz o trendach na najbliższe lata. Uczestnicy dyskusji poruszą tematykę nowych metod monetyzacji mediów, mierząc się z pytaniem: Na czym zarabiają media?

W dyskusjach panelowych nie zabraknie odniesienia do współczesnego Konsumenta - jego zachowań, oczekiwań oraz sposobów komunikacji.

Warsaw International Media Summit skierowany jest do najwyższej kadry menedżerskiej, podążającej za najnowszą wiedzą o rozwoju rynku w kraju. Wybitne grono uczestników gwarantuje najwyższy poziom merytoryczny, a poruszane zagadnienia niosą rozwiązania najistotniejszych problemów branży oraz umożliwiają poznanie najnowszych strategii i trendów panujących na rynku.

Zapraszamy na dedykowaną stronę Kongresu: Warsaw International Media Summit

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Dowiedz się więcej na temat: 2014 | warsaw press | voice | Warszawa | media | International | Warsaw | R.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »