Ważny komunikat ws. karty Moja Biedronka. Są trzy wyjścia, trzeba wybrać
Karta Moja Biedronka to fizyczny element programu lojalnościowego sieci. Biedronka na oficjalnej stronie wskazuje, że do wyboru jest jedna z trzech dróg, jaką klienci muszą wybrać w celu uzyskania pakietu zniżek.
- Biedronka daje klientom trzy wyjścia w kwestii wyrobienia sobie dostępu do pakietu zniżek przysługującego uczestnikom programu lojalnościowego.
- Wiadomo też, co w sytuacji, gdy utracimy kartę Moja Biedronka - zginie lub zostanie zniszczona.
- Karta Moja Biedronka dostępna jest także cyfrowo w aplikacji Biedronka.
Sieć daje klientom trzy opcje w kwestii wyrobienia karty Moja Biedronka. Najpierw trzeba dokonać wyboru opcji procesu rejestracji karty, co możemy przeprowadzić na trzy sposoby.
Kartę Moja Biedronka otrzyma może każdy klient. W tym celu należy zwrócić się do personelu w sklepie, na przykład przy kasie. W celu wyrobienia karty potrzebne są podstawowe dane:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu.
Po założeniu konta, otrzymujemy fizyczną kartę Moja Biedronka. Jednak zanim skorzystamy z karty, konieczna jest jej aktywacja. Biedronka daje trzy wyjścia:
- aktywacja online na stronie,
- telefoniczna podczas rozmowy na infolinii,
- w aplikacji Biedronka.
Aktywacja online odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie moja.biedronka.pl. Aktywacja telefoniczna poprzez dedykowaną infolinię (22) 20 53400. Aktywacja w aplikacji Biedronka odbywa się poprzez wypełnienie formularza.
Za wyrobienie dla siebie karty Moja Biedronka nie trzeba nic płacić. Aby przystąpić do programu lojalnościowego i otrzymać fizyczne karty, należy tylko przekazać swoje dane.
Dzięki udziałowi w programie Biedronki można korzystać z rabatów i codziennych losowanych zniżek. Za pomocą aplikacji Biedronka i kodu kres z programu lojalnościowego sieci skorzystać możemy bez fizycznych kart. Co jednak zrobić, gdy karta Moja Biedronka zostanie zniszczona?
Klienci, którzy stracili fizyczną kartę, mogą dalej z niej korzystać. Poza użyciem fizycznej karty członkostwo w programie można potwierdzić inaczej: skanując kod kreskowy umieszczony w aplikacji Biedronka, ale także podając przy kasie numer telefonu przypisany do karty Moja Biedronka.
W sytuacji gdy zgubimy kartę lub ulegnie ona zniszczeniu, możemy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta. Mamy wybór między jednym z dwóch wyjść: Biedronka zachęca do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
"Odnalezioną kartę Moja Biedronka prosimy przekazać kierownikowi dowolnego, najbliższego sklepu sieci Biedronka. Jeżeli takiego nie ma w okolicy, prosimy o przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia - prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub bok@biedronka.pl), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi" - przekazał w odpowiedzi Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka.
Przemysław Terlecki