We wrześniu oglądalność TVN spadła

We wrześniu 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 16,4 proc. z 16,9 proc. rok wcześniej - podał TVN w komunikacie prasowym, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

We wrześniu 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 16,4 proc. z 16,9 proc. rok wcześniej - podał TVN w komunikacie prasowym, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Całodobowy udział Polsatu we wrześniu zmniejszył się do 14,8 proc. z 15,5 proc., udział TVP1 spadł do 18,3 proc. z 19,6 proc., a TVP2 spadł do 14,3 proc. z 14,9 proc.

W peak-time (18.00-23.00) we wrześniu udział kanału TVN zmniejszył się do 20,1 proc. z 20,9 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu spadła do 15,4 proc. z 16,9 proc., TVP1 nie zmieniła się i wyniosła 19,5 proc., a TVP2 wzrosła do 16,6 proc. z 16,5 proc.

We wrześniu oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła do 17,4 proc. z 17,7 proc. rok wcześniej, a w peak-timie zmniejszyła się do 20,2 proc. z 20,9 proc.

Reklama

W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 17,4 proc. z 18,2 proc., zaś w peak-timie zmniejszył się do 17,8 proc. z 19,5 proc. TVP1 zmniejszyła udział całodobowo do 14,4 proc. z 16,1 proc., a w peak-timie zmniejszyła do 16,7 proc. z 16,9 proc. Udział TVP2 całodobowo spadł do 13,5 proc. z 14 proc., a w peak-timie nie zmienił się i wyniósł 15,8 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo spadł we wrześniu do 20,2 proc. z 22 proc., a w peak-timie spadł do 23,9 proc. z 26,8 proc. rok wcześniej.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: oglądalność | TVN SA | W.E. | TVP1
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »