Wiedzę o e-commerce rozdajemy zawodowo!
Od logistyki, poprzez finanse i marketing aż po nowe prawo unijne. Wszyscy, którzy odwiedzą bezpłatne konferencje E-commerce w Praktyce 2012, organizowane w siedmiu polskich miastach, dostaną pakiet kluczowych wskazówek dotyczących prowadzenia e-sklepu. Znamy już pełną agendę spotkań!
Cały cykl rozpoczyna się 14 maja we Wrocławiu i dzień po dniu zagości w kolejnych miastach w tym - Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Warszawie, a po weekendowym odpoczynku - w Krakowie i Katowicach. Zgodnie z nazwą ma być przede wszystkim praktycznie. To dlatego od Małopolski, aż po Pomorze wśród prelegentów pojawią się osoby, za którymi stoi doświadczenie i konkretne marki.
Ważnym aspektem tegorocznej edycji wydarzenia organizowanego przez Akademię Empathy będzie kwestia marketingu. Na pytanie o to, jak skutecznie inwestować w reklamę on-line, odpowie Katarzyna Piosik, Marketing Manager iStore.pl. Apetyt na wiedzę dotyczącą promocji w sieci z pewnością nasyci też specjalista Freshmail i jego rady dotyczące e-mail marketingu oraz ekspert Semahead, który będzie przekonywał do pokochania agencji SEM. Nowatorską formę rozwoju biznesu zaproponuje gościom Tomasz Gutkowski z Empathy, rozbierając na czynniki pierwsze inteligentne systemy rekomendacji.
Prelegenci w barwach ORBITVU zaprezentują równie innowacyjne możliwości fotografii 360 stopni. Z kolei Anna Rak z Trusted Shops będzie tłumaczyć, że zaufanie nie może być w e-biznesie tylko dekoracją. Na koncepcji zaufania opiera się też innowacyjny serwis Dontpay, którego twórca Marcin Walocha, będzie przekonywał zgromadzonych do współpracy w ramach branży.
Na scenie roadshow pojawią się też Magdalena Frączkiewicz i Rafał Magiera z firmy Internel, analizując wyzwania związane z rozwojem e-biznesu oraz trzej eksperci Trusted Shops, by rozwiać wątpliwości związane z nową dyrektywą unijną dotyczącą e-handlu. Wszelkie dylematy finansowe pomogą wyjaśnić z kolei obecni podczas wszystkich konferencji specjaliści Krajowej Izby Rozliczeniowej.
E-commerce w Praktyce to także spotkania w każdym z miast z lokalnymi przedstawicielami branży e-commerce. Podczas konferencji, będzie można usłyszeć m.in. case study firmy CentrumOLIWY.com. Wydarzenie jest bezpłatne, wystarczy zarejestrować się na stronie www.akademiaempathy.pl. Zapraszamy!
Zobacz agendy dla poszczególnych miast:
To marka bezpłatnych działań edukacyjno-szkoleniowych Empathy Internet Software House. Powstała z chęci wymiany wiedzy i inspirowania do poszukiwania kreatywnych rozwiązań technologicznych, organizacyjnych i biznesowych.
Ten cel realizujemy m.in. poprzez organizacje spotkań, warsztatów i publikacje przybliżające tematykę tworzenia aplikacji internetowych i ich praktycznego wykorzystania. Podejmujemy takie tematy jak technologie tworzenia aplikacji internetowych, zarządzanie projektami IT, czy analiza biznesowa i to na trzech płaszczyznach - dla biznesu, branży internetowej oraz studentów.
Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi