Wielka Brytania: Virgin Media wprowadza do oferty polskie kanały telewizyjne

Jeden z największych brytyjskich operatorów telewizji kablowej Virgin Media wprowadził w środę do swojej oferty siedem polskich kanałów telewizyjnych, m.in. TVP Polonia, TVP Info i TVN24.

W komunikacie prasowym przesłanym PAP firma podkreśliła, że decyzję o stworzeniu nowej oferty podjęto ze względu na to, że "polska społeczność stała się największą grupą imigracyjną w Wielkiej Brytanii". Jak zaznaczono, to pierwsza taka oferta na brytyjskim rynku.

Szef działu cyfrowych programów rozrywkowych Virgin Media David Bouchier podkreślił w rozmowie z PAP, że "dotychczas społeczność nie miała odpowiedniego dostępu do najlepszych polskich wiadomości oraz rozrywki".

W ramach nowego pakietu usług polscy klienci firmy będą mogli odbierać szereg kanałów informacyjnych i rozrywkowych, jak TVP Info, TVP Polonia, TVN International, TVN24 i Kino Polska.

Reklama

Jednocześnie Virgin poinformowało o tym, że w pakiecie z dostępem do polskich kanałów telewizyjnych polscy klienci będą mogli otrzymać 500 minut na rozmowy z numerami stacjonarnymi i komórkowymi w Polsce.

To kolejny przykład brytyjskiej firmy, która zabiega o klientów wśród polskiej społeczności w Wielkiej Brytanii - podobne, specjalne oferty przedstawiły między innymi dostawcy usług telekomunikacyjnych Lebara i Giff Gaff, sieci sklepów spożywczych Sainsbury's i Tesco oraz firmy przesyłające pieniądze, jak na przykład Azimo.

Według najnowszych danych brytyjskiego urzędu statystycznego w Wielkiej Brytanii mieszka 986 tys. Polaków.

Z Londynu Jakub Krupa

Pobierz: program PIT 2016

PAP
Dowiedz się więcej na temat: kanały telewizyjne | telewizja | Wielka Brytania
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »