Właściciel Biedronki otwiera dyskonty non-food

Jeronimo Martins Polska wchodzi w kolejny segment rynku. Sieć otwiera dyskonty non-food pod nazwą Towaroteka. Jak dowiedział się portal dlahandlu.pl, takie sklepy funkcjonują w Gdyni i Ostrołęce.

Asortyment Towaroteki stanowią m.in. odzież, zabawki, małe AGD.

Biedronka nie odpuszcza sieci MarcPol - zgłasza kolejny wniosek o przejęcie

7 marca właściciel sieci Biedronka poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zamiarze przejęcia części mienia spółki MarcPol. Przypomnijmy, w 2011 r. Jeronimo Martins zgłosiło podobny wniosek - w wyniku koncentracji JM przejęło 9 sklepów sieci - w Warszawie, Łomiankach i Białymstoku.

Podczas lutowej konferencji prasowej Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka, powiedział, że w tym roku Biedronka otworzy 300 nowych sklepów. Dyrektor sieci uważa, że w dużych aglomeracjach, m.in. w Warszawie, wciąż jest miejsce dla kolejnych sklepów Biedronka. Spółka nie przewiduje natomiast większych akwizycji.

Reklama

- Jako duży podmiot mielibyśmy problem z uzyskaniem zgody UOKiK-u. Jesteśmy natomiast gotowi przejmować mniejsze sieci w dużych miastach, co nie zaburzyłoby sytuacji na ogólnopolskim rynku - podkreślił wtedy Suchański.

Na koniec 2013 r. sieć Biedronka składała się z 2393 sklepów o łącznej powierzchni 1,5 mln mkw.

Sieć MarcPol jest obecna w 32 miastach Polski i posiada 65 sklepów.

Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl

Dowiedz się więcej na temat: food | Biedronka | otwieranie | non | Jeronimo Martins | FAST
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »