Reklama

Wszystko, co powinien wiedzieć e-sprzedawca

28 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyła się zorganizowana przez Shoplo.com największa konferencja dla e-sprzedawców w historii - Ecommerce Day. W wydarzeniu wzięło udział ponad 500 właścicieli sklepów internetowych - 250 na samym wydarzeniu i ponad drugie tyle podczas transmisji online, a prezentacje wygłosili przedstawiciele takich firm jak m.in Facebook, Google czy PayPal. Teraz, ich wiedza jest dostępna także dla ciebie.

Na Ecommerce Day po raz pierwszy e-sprzedawcy mieli szansę spotkać się w jednym miejscu z największymi ekspertami ehandlu z całego świata. Wysłuchali praktycznych porad na takie tematy jak m.in : e-mail marketing, marketing w wyszukiwarkach, Facebook marketing, sprzedaż wielokanałowa, aspekty prawne w ecommerce, analityka czy optymalizacja sklepu. Wiedzy dostarczyli im specjaliści z Google, Facebooka, Shoplo, PayPala, SHWRM.pl, GetResponse, Fokus, eKomercyjnie.pl, Olesiński&Wspólnicy, Sofort AG, Fundacja Polak 2.0 czy Sociomantic Labs.

Teraz i Ty możesz zyskać dostęp do tej wiedzy, ponieważ Shoplo.com udostępniło materiały z konferencji na swoim blogu. I to zupełnie bezpłatnie.

Reklama

Pierwsza edycja Ecommerce Day zakończyła się sukcesem. Poza 250 e-sprzedawcami, którzy pojawili się 28 maja na Stadionie w Warszawie, konferencję oglądało ponad drugie tyle osób podczas transmisji online. Jak zaznacza Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo.com: Najlepszym potwierdzeniem sukcesu EDP jest moim zdaniem to, że uczestnicy sami zgłaszali się do nas po konferencji dziękując za cenną wiedzę, która przydała im się do rozwoju sklepów. Od samego początku naszym celem było dostarczenie maksimum praktycznych wskazówek, dlatego też na event zaprosiliśmy ekspertów z największych firm na świecie związanych z ecommercem. Pozytywny feedback od uczestników jest dla nas potwierdzeniem, że się udało.

Ecommerce Day zostało rzeczywiście bardzo przychylnie ocenione przez uczestników, którzy podkreślali, że zyskali dostęp do konkretnej wiedzy, gotowej do wykorzystania od zaraz w swoich biznesach. Piotr Właziński, właściciel sklepu Lovecode Lingerie podkreśla: impreza stała na wysokim poziomie, prezentacje były dobrze przygotowane i poprowadzone. Organizacja również profesjonalna. W całym programie konferencji znalazłem dla siebie bardzo dużo interesujących tematów takich jak trendy na rynku modowym, e-mail marketing, analityka czy reklama w social media. Ogólnie wyszedłem z konferencji bardzo zadowolony.

Również prelegenci chwalili sobie udział w wydarzeniu, ciesząc się możliwością bezpośredniego kontaktu z e-sprzedawcami:

* To, co najbardziej podobało mi się w zorganizowanej przez Shoplo konferencji to dostarczenie mieszanki strategicznego i praktycznego podejścia do ecommerce, dzięki odpowiedniemu doborowi prelegentów. Prezentacje znakomicie się uzupełniały, więc każdy uczestnik mógł znaleźć dla siebie to, co go najbardziej interesuje. Będę zaszczycony jeżeli za rok znów będę mógł pojawić się na Ecommerce Day - Botond Boros, PayPal

* Pierwsza edycja Ecommerce Day Poland pozytywnie zaskoczyła mnie ilością praktycznych pytań od uczestników i kuluarowych rozmów na temat email marketingu w handlu internetowym. Sukces każdej konferencji mierzę tym, czy jej istota polega na wyświetleniu slajdów i opowiedzeniu o nich, czy na atmosferze pozwalającej na faktyczną rozmowę o poruszonych problemach i wyzwaniach uczestników. Ilość kontaktów nawiązanych na EDP pokazuje mi, że organizatorom udało się pójść tą drugą drogą - Maciej Ossowski, GetResponse

* Świetnie przygotowany event zarówno pod względem organizacyjnym jak i merytorycznym. Jako Fundacja Polak 2.0 sami organizujemy wydarzenia związane z branżą i dlatego w pełni doceniamy jak dużym sukcesem jest zebranie prelegentów z takich firm jak Facebook, PayPal czy Google w jednym miejscu. W mojej opinii bardzo dobrym pomysłem był także streaming całego wydarzenia dla osób, które z jakiś powodów nie mogły się pojawić. Wielkie brawa i czekamy na kolejną edycję. - Marek Tomaszewski, Fundacja Polak 2.0

* E-commerce Day jest wydarzeniem, które w mojej opinii na trwałe wpisze się w pejzaż imprez związanych z branżą e-commerce w Polsce. Shoplo jako organizator stanęło na wysokości zadania i osobiście z wielką przyjemnością wrócę na kolejną edycję tej imprezy. - Fokus, Artur Kurasiński

* Konferencja Ecommerce Day w sposób holistyczny przedstawiła temat ecommerce w sektorze MŚP. Z perspektywy Facebooka, w szczególności cieszy duże zainteresowanie rozwiązaniami ecommercowymi ze strony klientów oraz partnerów technologicznych obecnych na sali. Ilość wnikliwych pytań po prezentacji przekroczyła moje oczekiwania i dowodzi, że inicjatywa konsekwentnego upraszczania naszych rozwiązań i położenie nacisku na precyzyjne targetowanie kampanii oraz rozpoczynanie projektowania działań od określenia jasnego celu biznesowego, jako główne filary naszych działań do klientów nastawionych na marketing efektywnościowy jest słusznym kierunkiem. - Tomasz Rytel, Facebook

Jeżeli w tym roku nie udało ci się być na Ecommerce Day, nie martw się - za rok kolejna edycja, której nie możesz już ominąć. Zwłaszcza, że część materiałów dostępna jest wyłącznie podczas wydarzenia. Poza tym, gdzie indziej znajdziesz możliwość bezpośredniego spotkania z tak ważnymi ekspertami?

Sponsorami strategicznymi konferencji organizowanej przez Shoplo.com byli Sociomantic Labs, Kancelaria Olesiński&Wspólnicy, GetResponse, Siódemka oraz Sofort AG.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: INTERIA.PL, Wyborcza.biz, Wp.pl, eGospodarka.pl, Marketer+, eKomercyjnie.pl, NowyMarketing, MamStartup, IAB, AIP, Evigo.pl, e-biznes.pl, Profesjonalista w eHandlu, Ecommerce Polska oraz centrumsprzedawcy.pl

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Wasze komentarze
No hate

Wyrażaj emocje pomagając!

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.

Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: ().

Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »