Wyniki plebiscytu "Najlepsza linia lotnicza"

Wizz Air, LOT i LOT Charters to zwycięzcy głosowania pasażerów w plebiscycie Najlepsza Linia Lotnicza.

W tegorocznej, siódmej edycji konkursu oddano rekordową liczbę 22 tysięcy głosów. Pasażerowie wybierali najlepszą tanią linię lotniczą, najlepszą tradycyjną linię lotniczą oraz najlepszą linię czarterową. Ocenianym liniom przyznawali punkty od 1 do 10 (gdzie 10 było oceną najwyższą). Wizz Air odniósł zwycięstwo już po raz szósty, zaś LOT i LOT Charters powtórzyły sukces z ubiegłego roku.

- W siódmej edycji Plebiscytu wprowadziliśmy szereg zmian podyktowanych głębszą analizą rynku jak i sugestiami naszych czytelników" - mówi Paweł Cybulak, redaktor naczelny Pasazer.com. W tym roku, po raz pierwszy oprócz Internautów głosowała kapituła złożona ze specjalistów z branży lotniczej. "Chcemy, aby ta nagroda stała się ważnym głosem branży lotniczej, która w Polsce wchodzi w okres dynamicznych zmian, decydujących o naszej pozycji w Europie i na świecie na najbliższe dekady. Chcemy w ten sposób promować ambitne i odważne przedsięwzięcia oraz dobre praktyki - podkreśla Jan Pamuła, prezes Kraków Airport, przewodniczący kapituły.

Reklama

Głosami członków kapituły w kategorii biznes zwyciężył Swiss International. W kategorii najlepszy produkt (obejmującej m.in. serwis pokładowy, obsługę, stronę internetową, siatkę połączeń) nagrodzono Lufthansę. Najlepsza trasa to Warszawa - Hanoi. Nagrodę dla najlepszego managera otrzymał Jozef Varadi z Wizz Air. Za najlepszą kampanię reklamową Kapituła uznała LOT-owską kampanię ambientową "Zamień dziury na chmury", zachęcającą do korzystania z lotów krajowych zamiast podróży samochodem.

- Wyniki Plebiscytu są odzwierciedleniem nastrojów panujących w branży lotniczej, w tym roku uzupełnionych głosem ekspertów. Dla linii lotniczych to ważny sprawdzian zadowolenia i zaufania swoich pasażerów dla działań wizerunkowych, sprzedażowych jak i marketingowych przez nich prowadzonych - dodaje Paweł Cybulak.

Dodatkową kategorią w głosowaniu Kapituły była "Szklana kula" czyli wydarzenie, które będzie mieć w r. 2011 największe znaczenie dla branży lotniczej. Według ekspertów, będzie to prywatyzacja LOT-u.

Nagrody zostały wręczone podczas Gali w krakowskim hotelu Qubus. Organizatorami konkursu i Gali byli portal Pasazer.com i Kraków Airport. Pobierz za darmo: program PIT 2010

Informacja prasowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »