Wzrost optymizmu konsumentów w USA

Indeks poziomu optymizmu wśród konsumentów amerykańskich, opracowywany przez Uniwersytet Michigan, wzrósł w sierpniu do 63 pkt z 61,2 pkt na koniec lipca - podano w piątek.

Indeks poziomu optymizmu wśród  konsumentów amerykańskich, opracowywany przez Uniwersytet  Michigan, wzrósł w sierpniu do 63 pkt z 61,2 pkt na koniec lipca -  podano w piątek.

Analitycy spodziewali się wskaźnika na poziomie 62 pkt.

Wcześniej Uniwersytet Michigan szacował ten wskaźnik na 61,7 pkt.

Indeks optymizmu konsumentów, z wyjściowym poziomem 100 pkt, został wprowadzony w 1966 roku. Powstaje po przeprowadzeniu, dwa razy w miesiącu, rozmów telefonicznych z 250 gospodarstwami domowymi.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: michigan | USA | Uniwersytet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »