Zmienisz imię na nazwę restauracji i jesz za darmo do końca życia. Zgłosiło się 10 tys. osób

Jedna z największych sieci restauracji na świecie ogłosiła w USA nietypowy konkurs. Osobom gotowym zmienić swoje imię na "Subway", właściciele wręczą bon na darmowe kanapki "do końca życia". Chętnych nie zabrakło, podobnie jak i kruczków prawnych związanych z odbiorem wygranej.

Jak informuje amerykański serwis nbcnews.com, w odpowiedzi na konkurs sieci Subway zgłosiło się ponad 10 tys. chętnych, gotowych zmienić swoje imię na nazwę restauracji. Pula osób mogących ubiegać się o "darmowe kanapki do końca życia" była zawężona tylko do pełnoletnich klientów z USA.

Spośród tej grupy zostanie wylosowana jedna osoba, która będzie musiała dopełnić formalności w urzędzie. Sieć barów z kanapkami gwarantuje pełen zwrot kosztów, jakie zostaną poniesione w związku z koniecznością zmiany dokumentów i  podobnych kwestii. Jednak nie dlatego chętni są gotowi zmienić swoje imię. 

Reklama

"Darmowe" kanapki przez całe życie. Ale czy na pewno?

Zgodnie ze sloganem konkursu, główna nagroda w nim gwarantuje darmowe kanapki w każdej restauracji w Stanach Zjednoczonych "przez całe życie". W praktyce to tylko chwyt marketingowy, ponieważ za zmianę imienia na "Subway" sieć oferuje bon na 50 tys. dol. do wydania w jej lokalach.  

Jak wyliczyły amerykańskie media, taka kwota nie starczy na "całe życie", a raczej na dekadę codziennych posiłków w barach szybkiej obsługi. Co ciekawe, to nie pierwszy konkurs z taką nagrodą i taką strategią marketingową.  

W ubiegłym roku bowiem sieć wyłoniła laureata, który w zamian za "wiecznie" darmowe kanapki - co w praktyce oznaczała bon na 50 tys. dol. - zgodził się wytatuować na swoim ciele logo Subway. Taka pamiątka mierzyła 30 cm na 30 cm i została uwieczniona na plecach zwycięzcy.

Subway to jednaj z największych sieci restauracji. Niedługo może zmienić właściciela

Założona w 1965 roku sieć barów z kanapkami jest jedną z największych na świecie. W ponad 100 krajach działa 37 tys. lokali Subway. Choć od samego początku firma jest w rękach dwóch rodzin, które wspólnymi siłami ją założyły, tak może to w niedalekiej przyszłości ulec zmianie.  

W grę wchodzi sprzedaż udziałów przez rodziny DeLuca oraz Buck. Jak wynika z ustaleń Reutersa, kwota transakcji może wynieść 9 mld dol. Byłaby to największa transakcja w historii branży gastronomicznej. 

Subway w Polsce działa na zasadzie franczyzy. W naszym kraju są 173 restauracje pod amerykańskim szyldem. 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: USA | konkursy | Subway | fastfood
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »