Znana niemiecka marka wprowadza zmiany. Przez niemal 50 lat to był jej znak rozpoznawczy
Niemieckie przedsiębiorstwo specjalizujące się w produkcji urządzeń i systemów czyszczących poinformowało, że rezygnuje z żółtego koloru swoich produktów. Firma zaprzestanie używania charakterystycznej barwy na sprzęcie do użytku wewnętrznego.
Kärcher to powstała w 1935 r. globalnie działająca niemiecka firma, znana przede wszystkim ze sprzedaży urządzeń wysokociśnieniowych. Znakiem rozpoznawczym przedsiębiorstwa jest żółty kolor produktów, stosowany od 1974 r.
Niemiecki producent uznał, że najwyższy czas na zmiany. Od stycznia br. część sprzętów do czyszczenia będzie produkowana w nowej, nierzucającej się w oczy stylistyce.
Jak podaje serwis brandingmonitor.pl, zmiana polegająca na pozbyciu się żółtego koloru produktów do użytku wewnętrznego jest podyktowana względami praktycznymi oraz doświadczeniami użytkownika.
Producent podkreśla, że klienci, którzy używają sprzętów firmy do prac wykonywanych na zewnątrz, doceniają ich żywiołowy i jaskrawy kolor. Z kolei osoby, które korzystają z urządzeń przeznaczonych do lżejszych prac domowych, preferują odcienie, które lepiej komponują się z wnętrzami domów. Dlatego kolor żółty został zastąpiony minimalistyczną i nowoczesną bielą.
- Nasi klienci zwracają uwagę na to, jak urządzenie będzie się prezentować w ich domowym królestwie, dlatego posłuchaliśmy ich i dopasowaliśmy naszą ofertę do tych oczekiwań - czytamy w cytowanym przez serwis komunikacie prasowym Kärchera.
Firma podkreśla, że "zmiana wynika więc z chęci wyjścia naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy poza skutecznością urządzeń, cenią także ich design i estetykę wykonania".
Klienci, którzy będą chcieli kupić urządzenia Kärchera w nowym kolorze, mają do wyboru m.in. myjki do okien, mopy elektryczne i odkurzacze.