Lampart Biznesu dla Link4
Link4 otrzymał nagrodę Lamparta Biznesu. To ważne i prestiżowe wyróżnienie, bo przyznają je ludzie z branży.
Według nich, Link4 jest najbardziej widocznym towarzystwem ubezpieczeniowym w naszym kraju. Zwycięzca został też doceniony za reklamę. Według konkurencji przygotowali ją świetnie, jest prosta i łatwa w przekazie oraz perfekcyjnie skierowana do celowego klienta.
- Bardzo się cieszymy, że nasza praca została doceniona. Muszę też dodać, że oprócz nagród mamy też coraz lepsze wyniki sprzedaży. Od kiedy zaczęłam pracować dla Link4 i razem z zespołem opracowaliśmy nową strategię marketingową przychód wzrósł z 450 do 730 milionów - mówi Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w Link4. - Pozyskaliśmy też dla naszej firmy 150 tysięcy nowych klientów. Lampart Biznesu to dla nas nie tylko wyróżnienie, ale i wyzwanie. Będziemy nadal ciężko pracować, aby wyniki w przyszłym roku były jeszcze lepsze.
Z kolei Krzysztof Siekierski, Client Service Director TNS Polska, organizator plebiscytu podkreśla jego znaczenie. - Ten konkurs różni się od innych tym, że zwycięzcę wskazują pracownicy towarzystw ubezpieczeniowych i banków. Zasada jest jedna: nie mogą głosować na siebie, więc muszą wskazywać konkurencję - mówi.
Wśród laureatów oprócz Link4 znalazło się też PZU SA i ING Bank i Aviva.
- - - - - -
Materiał dostarczony przez firmę LINK4