Już za tydzień otwarcie FUTURA Park Kraków

W najbliższą środę, 19 października klienci będą mogli wybrać się na pierwsze zakupy w FUTURA Park Kraków. Mieszkańcom Małopolski i okolic - w sumie ponad 3 mln potencjalnych klientów - nowa inwestycja NEINVER Polska zaoferuje 120 sklepów w największym w kraju centrum outlet FACTORY oraz 20 sklepów i punktów usługowych w parku handlowym.

Na 44 000 m kw. powierzchni handlowej znajdą się tradycyjny park handlowy i centrum typu outlet, po raz pierwszy zlokalizowane w tym samym budynku. Będzie to pierwsze centrum wyprzedażowe w Małopolsce, której mieszkańcy dotychczas musieli pokonywać blisko 80 km, aby dotrzeć do najbliższego tego typu obiektu.

- FUTURA Park Kraków to połączenie oferty modowej ze strefą wygodnych zakupów. Klienci będą mieli możliwość zakupu najpopularniejszych marek odzieżowych, galanterii i dodatków, a jednocześnie skorzystania z usług podczas wizyty w parku handlowym - mówi Monika Olejnik-Okuniewska, Rzecznik Prasowy NEINVER Polska, firmy która wybudowała FUTURA Park Kraków.

Reklama

Na pierwszym piętrze, w centrum outlet FACTORY, klienci znajdą sklepy oferujące przede wszystkim markową odzież m.in. Reserved, Mango, Tommy Hilfiger, Benetton, Tatuum, Solar, Simple Tom Tailor, Vero Moda, Calzedonia, a także Venezia, Gino Rossi, Kazar, Ecco, Geox, Reebok, Puma i Nike. Kluczem do sukcesu FACTORY jest stała obniżka cen od 30 proc. do 70 proc., a dwa razy w roku ceny spadają nawet o 80 proc. W 2010 roku centra outlet FACTORY w Polsce odwiedziło ponad 6 milionów klientów.

W przestronnych wnętrzach położonego na parterze parku handlowego klienci będą mogli dokonać zakupów między innymi w delikatesach Alma, sklepie Euro RTV AGD, a także w popularnych salonach odzieżowych np. Triumph i obuwniczych Deichmann oraz CCC. Ich ofertę uzupełnią punkty usługowe, między innymi optyk, punkt ksero, biura podróży oraz punkty gastronomiczne.

Budynek FUTURA Park Kraków został zaprojektowany w sposób wykorzystujący naturalną rzeźbę terenu. Odpowiednie wkomponowanie bryły budynku we wzniesienie działki, pozwoliło na rozmieszczenie obu formatów handlowych na różnych piętrach. Dzięki temu konstrukcja w naturalny sposób umożliwia jednoczesny dostęp do obu pięter z poziomu parkingu z 1400 miejscami parkingowymi.

FUTURA Park Kraków, wybudowany w Modlniczce przy autostradzie A4, będzie pierwszym w Polsce istniejącym obiektem handlowym z prestiżowym certyfikatem BREEAM przyznawanym za rozwiązania przyjazne dla środowiska.

Otwarciu FACTORY towarzyszy niestandardowa kampania reklamowa pod hasłem Manifest Your Style. Jej bohaterami są mieszkańcy Krakowa, wyłonieni spośród ponad setki kandydatów w zorganizowanym w połowie września castingu. Kampania prowadzona jest na małopolskich billboardach, w prasie, radio oraz w internecie. Akcji Manifest Your Style towarzyszą również działania w serwisie społecznościowym www.facebook/manifestyourstyle.

NEINVER

Rynek polski jest jednym z kluczowych obszarów działalności firmy NEINVER. Spółka stale poszukuje tu nowych możliwości rozwoju, ciekawych projektów i wyzwań. Zaangażowanie w tak wyjątkowy projekt, jak przebudowa dworca kolejowego w Katowicach było elementem długofalowej strategii rozwoju spółki na polskim rynku. NEINVER to jedna z czołowych firm działających na europejskim rynku nieruchomości. Spółka jest inwestorem, deweloperem i zarządcą nieruchomości. Działalność firmy obejmuje komercjalizację, zarządzanie i marketing centrów outlet, centrów i parków handlowych, a także parków biurowych i magazynowych. Aktualnie NEINVER prowadzi działalność w Hiszpanii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Francji i Portugalii. NEINVER jest liderem w zarządzaniu centrami outlet w Hiszpanii i w Polsce, a także drugim co do wielkości operatorem centrów outlet w Europie. Firma, jako pierwsza, pod marką FACTORY, wprowadziła koncept centrum outlet do Hiszpanii i Polski. W 2009 roku NEINVER skonsolidował swoje centra outlet w Portugalii, Niemczech i Włoszech, wprowadzając nową markę "The Style Outlets". NEINVER zarządza "IRUS European Retail Property Fund", który jest jednym z największych prywatnych paneuropejskich funduszy na rynku nieruchomości. W Polsce NEINVER działa od 2000 roku. Firma wprowadziła na polski rynek koncepcję centrum outlet, otwierając w 2002 FACTORY Warszawa. Obecnie jest lokalnym liderem tego segmentu. Spółka wprowadziła również do kraju innowacyjny koncept FUTURA PARK, nową formułę handlową, łączącą centrum outlet i park handlowy. Realizacją, za która NEINVER otrzymał tytuł "Budowa Roku 2009" jest poznańska Galeria Malta - największe centrum handlowo-rozrywkowe w zachodniej Polsce. W 2009 NEINVER rozpoczął prace nad największym z dotychczasowych projektów - przebudowy dworca kolejowego w Katowicach. Inwestycja obejmuje modernizację budynku dworca oraz układu komunikacyjnego wokół, budowę kompleksu handlowo-biurowego, a także podziemnego dworca autobusowego. NEINVER Asset Management jest częścią NEINVER Group. Firma specjalizuje się w zarządzaniu powierzchnią centrów outlet, centrów handlowo-rozrywkowych, obiektów magazynowych i biurowych należących do grupy Neinver. Obecnie firma działa na pięciu rynkach europejskich: w Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, we Włoszech oraz w Polsce. NEINVER Asset Management Polska odpowiada za kompleksowe zarządzanie, w ramach którego realizuje usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów. Firma koncentruje się na podejmowaniu działań zmierzających do regularnego wzrostu wartości nieruchomości. Aktualnie NEINVER Asset Management Polska zarządza nieruchomościami o łącznej powierzchni najmu 114 500 mkw. W portfolio firmy znajdują się centra outlet: FACTORY Warszawa, FACTORY Wrocław, FACTORY Poznań; park handlowy FUTURA we Wrocławiu oraz poznańskie centrum handlowo-rozrywkowe Galeria Malta.

Opr. KM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Kraków | factory | outlet | FUTU.RE | handel | Ride | Future | park
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »