Grupa eSky przejmuje Thomas Cook. Najstarsza marka turystyczna w polskich rękach

Artykuł sponsorowany

Grupa eSky
Grupa eSkysponsorowane
Synergia niemal dwustuletniego dziedzictwa marki Thomas Cook z technologią i rozumieniem potrzeb współczesnych konsumentów w eSky pozwoli umocnić naszą pozycję na zachodzie Europy, a także zwiększy elastyczność naszej oferty. Dzięki przejęciu wejdziemy w czołówkę firm sprzedających pakiety dynamiczne w Wielkiej Brytanii, co będzie doskonałą promocją polskiego biznesu na arenie międzynarodowej
mówi Łukasz Habaj, prezes zarządu Grupy eSky
Przejęcie brytyjskiego biura podróży przyniesie korzyści klientom z rynków, na których działa obecnie Thomas Cook, jak również wesprze naszą działalność w regionie CEE. Duży nacisk położymy na wymianę wiedzy, doświadczeń oraz produktów, przy czym szczególną uwagę zwrócimy na rozwój w pakietach dynamicznych. W rezultacie każdy klient korzystający z usług obu firm będzie cieszyć się kompleksową ofertą City Break i Wakacje. Produkt ten pozwala zaplanować podróż do dowolnego miejsca, zgodnie z indywidualnymi preferencjami i bez ograniczeń, które znamy z oferty tradycyjnych touroperatorów
wyjaśnia Łukasz Habaj
Akwizycja Thomas Cook jest elementem strategii buy&build budującej wartość i wpisuje się w długoterminowy cel eSky: rozwijania segmentu Lot+Hotel oraz ekspansji zagranicznej. Poprzez oferowanie elastycznych pakietów City Break i Wakacji dostarczamy Polakom i klientom eSky w całej Europie bardziej elastyczną i konkurencyjną cenowo ofertę niż tradycyjne biura podróży. Przejęcie najstarszej marki turystycznej umocni pozycję eSky na rynkach zagranicznych, w szczególności w Wielkiej Brytanii, czyli na największym rynku turystycznym w Europie. Dzięki tej akwizycji łączna sprzedaż pakietów turystycznych w eSky ma szansę w przyszłym roku przekroczyć PLN 1 mld i utrzymać trzycyfrową dynamikę wzrostu
dodaje Michał Górecki, senior investment partner MCI Capital
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?