Konsekwencja i odpowiadanie na potrzeby klienta to podstawa sukcesu marki

By zbudować dobrą markę trzeba konsekwencji w realizowaniu obietnic, w naszym przypadku to ułatwianie życia naszych konsumentów poprzez dostarczanie technologii i bycie jak najbliżej klienta, dążenie do spełniania jego potrzeb – mówił po gali Best Brands Poland Marcin Grabarczyk, szef dywizji IM w Samsung Electronics Polska. Marka Samsung zwyciężyła w kategorii Best Brand Overall.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »