Na jakim etapie rozwoju są polskie firmy? Wyniki najnowszego raportu EFL

W najnowszym raporcie EFL „Od startupu do MŚP. Etapy rozwoju firm w Polsce. Pod lupą” zbadano cykl rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.

W oparciu o zebrane dane zidentyfikowano pięć segmentów firm na różnych etapach rozwoju, takich jak niemowlak, nastolatek, student, dorosły, dojrzały. Okazuje się, że w polskim sektorze MŚP najwięcej jest dojrzałych firm, zatrudniających więcej niż 10 pracowników i działających średnio od 6 do 20 lat - 38%.

Najmniej "raczkuje" niemowlaków, czyli firm zatrudniających mniej niż 5 pracowników i działających krócej niż rok - 11%. Na etapie nastolatka i dorosłego znajduje się po 18% ankietowanych, a 15% przedsiębiorców "studiuje". Czym charakteryzują się te segmenty oraz wiele innych wniosków dotyczących przeżywalności firm, ich sukcesów oraz przechodzenia przez kolejne fazy rozwoju można znaleźć w raporcie.

Reklama

Źródło informacji: EFL


Artykuł sponsorowany

materiały promocyjne
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »