Polska firma zbiera dane z 5 mld urządzeń na świecie. Chce być globalnym liderem

Wojciech Szeląg

Wojciech Szeląg

Reklama w internecie to dźwignia globalnego handlu. Dane dostarcza... firma z Polski
Reklama w internecie to dźwignia globalnego handlu. Dane dostarcza... firma z Polski123RF/PICSEL
Sztuczna inteligencja pozwala uniknąć zbędnych wydatków na reklamęWojciech SzelągINTERIA.PL
  • W latach 2021-2024 globalny wolumen danych ma wzrosnąć o ponad 100 proc.
  • W 2025 r. globalne wydatki w branży e-commerce sięgną 5,5 bln dolarów
  • Na reklamę w internecie wydaje się już na całym świecie 600 mld dolarów rocznie, w 2025 r. będzie to 876 mld dolarów
  • Już 61,5 proc. wydatków reklamowych trafia do kanałów online
  • W 2021 r. polski rynek reklamy online wyceniano na 6,2 mld zł

Przetwarzanie danych to sposób, by reklama trafiła do właściwych odbiorców

Dane z miliardów urządzeń na całym świecie

Anonimowość danych

Dane karmią sztuczną inteligencję

W poszukiwaniu statystycznego bliźniaka

Polska firma chce być globalnym liderem

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?