Elektronika zaatakuje jesienią

Jak podaje Rzeczpospolita, Polacy coraz chętniej kupują artykuły AGD i RTV, jednak stale malejące ceny nie przynoszą sprzedawcom oczekiwanych zysków. Będą więc chcieli zrobić wszystko żebyśmy na sprzęt wydali więcej.

Zaczyna się gorący okres na rynku RTV i AGD. Ostatnie miesiące tego roku zadecydują o rocznych wynikach finansowych sieci handlowych. Według informacji "Rzeczpospolitej" handlowcy wydadzą na reklamę tyle co jeszcze nigdy dotąd, a marketingowcy zapowiadają niespotykane wcześniej kampanie. Za elektronikę płacimy coraz mniej. Kuchenki mikrofalowe czy chłodziarko-zamrażarki są tańsze o ponad 30 proc., niż jeszcze kilka lat temu. Płaskie telewizory w ciągu 12 miesięcy staniały nawet o połowę. Jednak wraz z cenami w dół lecą także marże. Recepta na poprawę wyników jest jedna - sprzedawać jak najwięcej.

Reklama

Więcej w weekendowej Rzeczpospolitej

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »