Produkt Roku Polska ponownie nagrodzi najlepsze produkty z branży FMCG!

Na początku 2015 roku nastąpi XI już finał projektu marketingowego "Produkt Roku. Wybór Konsumentów". Po raz kolejny zostaną ogłoszone najlepsze produkty z branży FMCG, które pojawiły się na rynku polskim na przestrzeni ostatniego roku.

Na początku 2015 roku nastąpi XI już finał projektu marketingowego "Produkt Roku. Wybór Konsumentów". Po raz kolejny zostaną ogłoszone najlepsze produkty z branży FMCG, które pojawiły się na rynku polskim na przestrzeni ostatniego roku.

Koncepcja Produktu Roku powstała prawie 30 lat temu we Francji i od tamtej pory firma sukcesywnie rozszerza swoją działalność na całym świecie. Do 2016 roku w projekcie ma uczestniczyć prawie 50 państw, w tym kraje azjatyckie i Ameryka Południowa.

Funkcjonowanie projektu opiera się na wielkim badaniu marketingowym, w którym pięć tysięcy konsumentów wybiera najlepsze nowe bądź istotnie zmodyfikowane produkty z szeroko pojętej branży FMCG. Produktami Roku zostają te, które pod względem atrakcyjności i zadowolenia z użytkowania są najlepiej oceniane przez Polaków. Badanie pozwala zweryfikować rzeczywistą opinię konsumenta na temat danego produktu i uzyskać wiedzę na temat jego preferencji, również względem konkurencyjnych produktów.

Reklama

Zwycięzcy tegorocznej edycji będą korzystać z przyznanego wyróżnienia przez cały rok. Znak "Produkt Roku. Wybór Konsumentów" może być implementowany w całym spectrum komunikacji marketingowej, reklamowej i w ramach działań PR. Pozwala to na zbudowanie skutecznej strategii skierowanej do konsumenta i jednocześnie umożliwia wiarygodne promowanie produktu jako innowacyjnego i najlepszego w swojej kategorii. Czerwone logo to znak jakości i gwarancja zadowolenia z użytkowanego produktu, potwierdzona przez tysiące konsumentów na całym świecie.

Wybrane produkty otrzymują rozbudowane wsparcie marketingowe w postaci dedykowanych artykułów w prasie kobiecej i na największych portalach internetowych. Specjalne wyróżniki przy półce sklepowej, tzw. shelf stopery, które Produkt Roku Polska oferuje w ramach licencji, to z kolei solidne wsparcie sprzedażowe. To niewątpliwe ułatwienie w codziennych zakupach i pomoc dla konsumenta, zagubionego w gąszczu nowych produktów.

Projekt "Produkt Roku. Wybór Konsumentów" to międzynarodowa marka i co za tym idzie - duża rozpoznawalność. Dzięki spójnej komunikacji konsumenci na całym świecie, niezależnie od kraju w jakim się znajdują, są w stanie zidentyfikować znak z produktem najlepszym w danej kategorii. Wybierając produkt certyfikowany znakiem Produkt Roku wybierasz jakość!

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Dowiedz się więcej na temat: najlepsze | najlepsi | Polskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »