Dobre wyniki eCardu

Ponadośmiokrotne obniżenie straty netto za trzy kwartały bieżącego roku, w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego to niewątpliwie jeden z największych sukcesów spółki eCard w bieżącym roku. Strata netto uległa zmniejszeniu o ponad 5 mln zł i jak wynika z ostatnich danych finansowych spółki wynosi jedynie 689 tys. zł. W III kwartale 2011 roku spółka wygenerowała zysk netto w kwocie 64 tys. zł.

Ponadośmiokrotne obniżenie straty netto za trzy kwartały bieżącego roku, w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego to niewątpliwie jeden z największych sukcesów spółki eCard w bieżącym roku. Strata netto uległa zmniejszeniu o ponad 5 mln zł i jak wynika z ostatnich danych finansowych spółki wynosi jedynie 689 tys. zł. W III kwartale 2011 roku spółka wygenerowała zysk netto w kwocie 64 tys. zł.

eCard praktycznie zakończył restrukturyzację spółki i wszedł na drogę bardzo intensywnego rozwoju. Skutecznie rozpoczął działalność w nowych branżach i znacznie zwiększył przychody z rynku płatności elektronicznych, co miało pozytywny wpływ na osiągnięcie dobrych wyników finansowych przez spółkę.

Uruchomienie w trzecim kwartale 2011 roku płatności kartowych realizowanych za pośrednictwem terminali POS, dopełniło ofertę spółki w zakresie bezgotówkowego rozliczania transakcji - powiedziała Ewa Bereśniewicz-Kozłowska, prezes zarządu eCard. Obsługiwane przez eCard środowiska transakcji bezgotówkowych obejmują:

Reklama

- transakcje internetowe (w tym "pay by link")

- transakcje telefoniczne

- zlecenia stałe

- transakcje w terminalach POS

- transakcje mobilne

Warto zwrócić uwagę, że zaledwie po kwartale działalności w zakresie terminali POS, eCard obsługuje kilku znaczących na polskim rynku Akceptantów, m. in. Korporacje taksówkowe w Warszawie, Gdańsku, czy w Szczecinie.

- Nasza spółka będzie podążać w stronę rozwijającego się rynku płatności mobilnych. To właśnie w tym segmencie rynku chcemy znaczyć coraz więcej. E-commerce i obsługa płatności internetowych jest dla nas bardzo ważna i tu osiągnęliśmy już bardzo dużo, teraz nadszedł czas na jeszcze nowocześniejsze technologie i rozwiązania. Po uruchomieniu terminali POS, rozpoczęliśmy projekt "Płatności Mobilne" i już możemy pochwalić się pierwszymi sukcesami - mówi Ewa Bereśniewicz-Kozłowska.

eCard w ramach projektu Płatności Mobilnych pozycjonuje się jako podmiot dostarczający autoryzację i rozliczenia transakcji dla podmiotów oferujących możliwość płatności z wykorzystaniem np.: telefonów komórkowych. eCard zakończył już wdrożenia swojego sytemu w spółkach mPay i uPaid - dwóch ważnych podmiotów na polskim rynku, umożliwiających dokonywanie płatności za usługi, np. parkingowe i komunikacyjne telefonem komórkowym. W najbliższych miesiącach planowane są kolejne wdrożenia w tym zakresie.

W ocenie zarządu spółki coraz większą popularnością cieszą się rozwiązania dedykowane, takie jak płatności przez Aplikację Mail Order, Telephone Order, czy też System Stałego Obciążenia Karty Płatniczej. Usługi te umożliwiają przyjmowanie błyskawicznych płatności np. podczas rozmowy telefonicznej, czy też na podstawie złożonej przez posiadacza karty zgody na cykliczne obciążenia jego karty płatniczej. Usługi te charakteryzują się możliwością dostosowania do niestandardowych procesów akwizycji, bądź windykacji oraz umożliwiają integrację z systemami "back office" partnerów eCard.

eCard S.A. to agent rozliczeniowy oferujący najszerszy wachlarz usług płatności bezgotówkowych na polskim rynku. Stale rozwija i doskonali swoje produkty i usługi, dzięki którym podmioty prowadzące sprzedaż za pośrednictwem Internetu, telefonu czy terminali POS mogą bezpiecznie i szybko przyjmować płatności od swoich klientów.

Sprawdź bieżące notowania eCardu na stronach BIZNES INTERIA.PL

opr. KM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: dobre wyniki | spółka | wyniki | spółki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »