TVN traci widzów

We wrześniu 2009 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 16,9 proc. z 18,0 proc. rok wcześniej - podała TVN w komunikacie prasowym na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.

Całodobowy udział Polsatu wzrósł we wrześniu do 15,5 proc. z 14,9 proc., udział TVP1 spadł do 19,6 proc. z 21,2 proc., a TVP2 do 14,9 proc. z 16,9 proc.

W peak time (18.00-23.00) we wrześniu udział kanału TVN spadł do 20,9 proc. z 21,6 proc. W tym czasie Polsat utrzymał oglądalność na poziomie 16,9 proc., TVP1 zmniejszył ją do 19,5 proc. z 20,9 proc., a TVP2 do 16,5 proc. z 18,4 proc.

We wrześniu oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła do 17,7 proc. z 18,6 proc. rok wcześniej, a w peak timie zmalała do 20,9 proc. z 21,3 proc.

Reklama

W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej wzrósł do 18,2 proc. z 17,8 proc., zaś w peak timie zmniejszył się do 19,5 proc. z 19,6 proc. TVP1 zmniejszył udział całodobowo do 16,1 proc. z 17,4 proc., a w peak-timie do 16,9 proc. z 18,3 proc., zaś TVP2 całodobowo do 14,0 proc. z 16,3 proc., a w peak-timie do 15,8 proc. z 17,5 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo spadł we wrześniu do 22,0 proc. z 23,0 proc., a w peak timie zwiększył się do 26,8 proc. z 26,4 proc. rok wcześniej.

Czytaj również:

Grupa ITI nie sprzedawała akcji TVN

S&P obniżył rating TVN

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: TVP1 | TVN SA | W.E.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »