Voicetel Communications zwiększył zysk o ponad 180 proc. w III kwartale

Skonsolidowany zysk netto Grupy Voicetel Communications w III kwartale tego roku wyniósł 1268 mln zł i był o 184 proc. lepszy od osiągniętego przed rokiem. Równocześnie skonsolidowane przychody wzrosły o 78 proc. do 1577 mln zł. Grupa kontynuuje prace rozwojowe nad swoją platformą Brilliance™ i prowadzi rozmowy na temat kolejnych wdrożeń.

Skonsolidowany zysk netto Grupy Voicetel Communications w III kwartale tego roku wyniósł 1268 mln zł i był o 184 proc. lepszy od osiągniętego przed rokiem. Równocześnie skonsolidowane przychody wzrosły o 78 proc. do 1577 mln zł. Grupa kontynuuje prace rozwojowe nad swoją platformą Brilliance™ i prowadzi rozmowy na temat kolejnych wdrożeń.

- Wyniki finansowe to efekt umów związanych z naszymi platformami Brilliance™ i Esense™. W październiku pozyskaliśmy kolejnego ważnego klienta, jakim jest Comperia.pl. Prowadzimy kolejne negocjacje, jednak kluczowe jest dla nas dalsze rozwijanie naszej technologii - powiedział Dawid Wójcicki, prezes zarządu Voicetel Communications SA.

Umowy na świadczenie usługi Brilliance™ pozwoliły na wygenerowanie w III kw. przychodów na poziomie 715 tys. zł, natomiast trwająca sprzedaż usługi Esense™ przełożyła się na przychody w wysokości 849 tys. zł.

Reklama

Voicetel to spółka technologiczna działająca na rynku usług wspierających kontakt z klientami. Jej sztandarowe rozwiązanie Interfejs Dialogowy Brilliance™ wykorzystuje system rozpoznawania mowy i autorskie algorytmy pozwalające na analizę wypowiedzi klienta. Dzięki niemu firma z każdej branży może zautomatyzować pracę swojego call center i ograniczyć obciążenie pracą "żywych" konsultantów. System może odebrać każde połączenie bez względu na obciążenie konsultantów i dostosuje treść rozmowy w oparciu o dane nt. klienta.

Zastosowanie interfejsu pozwoli więc na obniżenie kosztów telefonicznej obsługi klienta, przy jednoczesnym zagwarantowaniu jej całodobowej dostępności. Brilliance™ zastępuje tradycyjne systemy IVR (Interactive Voice Response), umożliwia więc klientom natychmiastowe połączenie (bez potrzeby czekania na zwolnienie się linii) i likwiduje nielubianą potrzebę wyboru tonowego kolejnych opcji z menu głosowego. Jest to zdecydowanie najbardziej zaawansowane takie rozwiązanie na rynku polskim.

Niedawno Voicetel zaprezentował raport z kampanii przeprowadzonej na zamówienie spółki Media System. Koszt pozyskania "kwalifikowanego leadu", czyli danych kontaktowych potencjalnego klienta zainteresowanego ofertą zleceniodawcy, w automatycznej kampanii telefonicznej przeprowadzonej przez zespół badawczy spółki Voicetel wyniósł zaledwie 1,96 zł, co potwierdza, że spółka może znacząco obniżyć koszty takich działań.

W skład Grupy Voicetel wchodzi jednostka dominująca Voicetel Communications SA oraz spółka Speech Guru, która odpowiada za prace rozwojowe. Od początku roku skonsolidowane przychody Grupy Voicetel wyniosły 3490 mln zł wobec 1664 mln zł przed rokiem, a zysk netto wzrósł do 2563 mln zł wobec 1169 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Opr. MD

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »