Jak przenieść marketing do internetu?
Znamy już wszystkich prelegentów, którzy wezmą udział w piątej, zupełnie odmienionej edycji Kongresu Online Marketing organizowanego przez redakcję magazynu drukowanego "Online Marketing Polska".
Uczestnicy mogą liczyć na solidną porcję warsztatowej wiedzy zgodnie z najnowszymi trendami w marketingu internetowym. W tym roku na kongresie wystąpią m.in.:
- prof. Janusz Czapiński - znany psycholog społeczny, który omówi wnioski dla marketerów na podstawie analizy zachowań współczesnych konsumentów,
- Marcin Maj z OS3 multimedia zbierający najwyższe oceny za prelekcje, które inspirują do innego świeżego spojrzenia na swój marketing internetowy,
- Grzegorz Mogilewski - współautor i prowadzący program "Biznes w sieci" na antenie TVN CNBC,
- Marcin Kordowski z K2 Search - który jak nikt inny potrafi mówić o wszystkich aspektach pozycjonowania,
- Tomasz Karwatka z Divante opowie o tym, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym,
- Maciej Woźniak z Whites pokaże, w jaki sposób można osiągać wysokie rezultaty wyszukiwania korzystając tylko z dozwolonych metod,
- Wincenty Kokot z Goldensubmarine - na żywo przeanalizuje strony uczestników pod kątem ich zgodności z technologiami mobilnymi,
a także: Grzegorz Błażewicz z Salesmanago, Sebastian Brodowski z SARE, Wojciech Kwiatkowski z Tradedoubler.
- Szykujemy jeszcze jedną niespodziankę, którą ujawnimy kilka dni przed Konferencją, co dopełni cały pejzaż nowoczesnego marketingu w firmie. W tym roku całkowitą nowością jest Strefa Eksperta, w której można brać udział w indywidualnych konsultacjach na konkretnym przykładzie swojej działalności, a także zastosowanie narzędzi, które Wiele pracy włożyliśmy w to, aby 14.03.2013 r. był najbardziej inspirującym rokiem dla naszych Uczestników - mówi Arkadiusz Widawski, organizator i redaktor naczelny magazynu Online Marketing Polska.
- - - - - -
* 5. Kongres Online Marketing 2013 Lab - 14.03.2013 r., Warszawa Marriott Courtyard.