Nowa strategia D-Linka
D-Link, producent rozwiązań sieciowych, wkracza na rynek przedsiębiorstw. Firma znana dotąd głównie z urządzeń dla małych i średnich firm, chce teraz podbić segment Enterprise rodziną przełączników xStack.
Nowej strategii D-Linka towarzyszy ogólnoeuropejska kampania marketingowa, która ma wspierać partnerów firmy. Urządzenia pod wspólną marką xStack, są wprowadzane równocześnie we wszystkich krajach Europy. Firma chce w ten sposób wejść na rynek klienta korporacyjnego.
"Już od kilku miesięcy przymierzaliśmy się do wejścia na rynek przedsiębiorstw. To bardzo agresywny segment, na którym liczą się przede wszystkim niezawodne rozwiązania technologiczne i ich cena. D-Link jest obecnie doskonale rozpoznawalny w sektorze SMB, teraz przyszedł czas na przedstawienie atrakcyjnej oferty kolejnym klientom. Jesteśmy przygotowani do walki z największymi konkurentami i efektywnego wsparcia działań handlowych naszych partnerów" – tłumaczy Roman Napierała, dyrektor zarządzający D-Link Polska.