Czy warto mieć usługi internetowe u jednego dostawcy?

Prowadzenie strony WWW, bloga czy sklepu internetowego firmy wiąże się z posiadaniem kilku usług internetowych. Do założenia własnej witryny najczęściej konieczny jest zakup domeny i hostingu lub kreatora stron WWW. Przedsiębiorcy najczęściej korzystają też z różnych usług wspomagających działanie firmy online. Czy warto wszystkie wspomniane usługi zarejestrować u jednego dostawcy?

Łatwe zarządzanie usługami z jednego miejsca

Rejestracja wszystkich usług u jednego dostawcy oznacza między innymi korzystanie z jednego panelu klienta lub panelu administracyjnego, w którym możesz nimi zarządzać. O wiele prościej jest wprowadzać zmiany i sprawdzać informacje w jednym miejscu, zamiast porównywać je w kilku różnych panelach. Nie musisz logować się kilka razy, aby sprawdzić, kiedy wygasają Twoje usługi. Przykładowo, jeśli prowadzisz stronę WWW, prawdopodobnie posiadasz usługę hostingową oraz domenę. Jeśli obie usługi są zarejestrowane u jednego dostawcy, w łatwiejszy sposób (w jednym miejscu) możesz przypisać domenę do Twojego hostingu.

Jedna faktura

Przy zakupie usług u jednego dostawcy nie musisz martwić się o napływ niechcianych wiadomości i powiadomień. Przy pierwszej rejestracji usług wszystkie niezbędne informacje znajdziesz na jednej fakturze. Jeśli wyrazisz zgodę na otrzymywanie treści marketingowych, również możesz je otrzymywać z jednego adresu, zamiast od kilku nadawców. Dzięki temu będziesz na bieżąco z informacjami o nowych produktach, usługach czy promocjach i nie narazisz się na spam. Jedną fakturę opłacisz szybciej niż kilka dokumentów, pochodzących z różnych źródeł - wystarczy jeden przelew za wszystkie usługi.

Tańsze usługi

Znaczna liczba dostawców ma w swojej ofercie usługi, które są tańsze, jeśli wykupisz je jako dodatek do subskrypcji. Przykładowo, jeden z operatorów oferuje tani hosting internetowy, a u drugiego za niższą cenę możesz uzyskać certyfikat SSL. Warto sprawdzić, czy któryś z dostawców oferuje tańszy certyfikat SSL, jeśli kupisz go w zestawie z hostingiem. Na pierwszy rzut oka może wydawać się, że zapłacisz mniej, kupując u dwóch różnych operatorów. Rejestracja usług u jednego dostawcy może okazać się jednak lepszym i bardziej opłacalnym rozwiązaniem.

Prostsza i szybsza obsługa

Niestety - nie ma rzeczy niezawodnych. Zdarza się, że jedna lub więcej z Twoich usług przestanie działać poprawnie. Jeśli masz usługi u jednego dostawcy, zawsze wiesz, dokąd zadzwonić, aby uzyskać więcej informacji. Nie musisz czekać na połączenie w kilku kolejkach do biura obsługi klienta, ani szukać numerów telefonów do kilku firm. Często informacje komunikowane są za pomocą kanałów w mediach społecznościowych, co również może znacznie pomóc w zaoszczędzeniu czasu. Obsługa klienta w jednym miejscu przyda się również w razie jakichkolwiek pytań dotyczących usług. Nie musisz dzwonić w kilka miejsc, aby uzyskać odpowiedź na Twoje pytanie. Jeśli usługodawca oferuje wszystkie interesujące Cię usługi internetowe, najprawdopodobniej zatrudnia specjalistów w danych dziedzinach, którzy znajdą rozwiązanie danego problemu.

Usługi u stabilnego operatora

Jeśli chcesz w łatwy i bezpieczny sposób zarządzać swoimi usługami internetowymi z jednego miejsca, zarejestruj je u stabilnego dostawcy. Wybierz usługodawcę, który ma dobre opinie dotyczące bezpieczeństwa i bezawaryjności. Obecny wiele lat na rynku dostawca jest konieczny, gdy chcesz zarejestrować kilka usług w jednym miejscu. Warto wybrać firmę z dużą liczbą klientów, która oferuje wsparcie całą dobę przez cały tydzień. Obsługę klienta 24/7 oferuje m.in. home.pl - firma oferująca wiele funkcjonalności związanych z bezpieczeństwem, która działa na rynku internetowym już ponad 20 lat.

.
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »