Goście hotelowi z pokolenia Y – czego oczekują od hotelu?

Każda oferta czy reklama powinna być skierowana do określonej grupy odbiorców – to podstawa marketingu. Pokolenie Y to jedna z grup, do której hotele kierują swoje usługi. Czego oczekują osoby do niej należące? Jakie mają preferencje, przyzwyczajenia i jak przygotować ofertę, by przyciągnąć Y-greków?

Artykuł sponsorowany

Pokolenie Y, czyli kto?

Określenia dotyczące kolejnych pokoleń stosuje się od zakończenia II wojny światowej. Definiują one grupy osób urodzonych w określonym przedziale czasowym, na które wpływają konkretne wydarzenia oraz okoliczności życia. Pokolenie Y to ludzie urodzeni w latach 80 i 90 XX wieku. Choć oczywiście w Polsce i na świecie różne czynniki wpływają na doświadczenia ludzi, pewne z nich są wspólne. Pokolenie millenialsów, jak się ich także nazywa, to pokolenie cyfrowe. Ludzie, którzy są mocno związani ze światem mediów zarówno w pracy, jak i w domu, a także podczas podróży. Niemal każdy aspekt ich życia ściśle wiąże się z dostępem do sieci. Ma to więc ogromne znaczenie także dla sposobu ich podróżowania i podejmowanych decyzji w sprawie wyboru miejsca odpoczynku i udogodnień na miejscu.

Reklama

Jak podróżują Y-greki?

Millenialsi lubią komfort i doświadczanie życia, jednocześnie starając się racjonalizować koszty, choć za wygodę są w stanie zapłacić więcej. Chętnie korzystają z okazji i promocji, a wakacje często planują na ostatnią chwilę. Liczy się dla nich dostępność i możliwość załatwienia wszystkiego online. Y-greki nie lubią dzwonić w sprawie rezerwacji czy dopytywać o cenę. Chcą mieć dostęp do tych informacji na wyciągnięcie ręki - online. System rezerwacji hotelowej przez stronę internetową jest jednym z kluczowych narzędzi, jakie chętnie wykorzystują Y-greki. Warto pamiętać, że podróżują oni zarówno wypoczynkowo, jak i biznesowo. Bez względu na rodzaj podróży kluczowe są udogodnienia związane z technologiami.

Technologia i ekologia - tego oczekuje pokolenie Y

Wi-Fi, gniazda USB, automatyczna obsługa to tylko niektóre z udogodnień, a właściwie już standardów, których oczekują millenialsi. Bez względu na to, jaki rodzaj hotelu wybierają, spodziewają się, że będą mogli swobodnie korzystać ze swoich urządzeń i będą mieli bezpłatny dostęp do Internetu. Chętnie skorzystają z wszystkich udogodnień, nawet tych, związanych z bezkontaktowym zameldowaniem czy odebraniem kluczy. Użyją aplikacji, pod warunkiem że będzie ona dla nich użyteczna. Cenią oni także rozwiązania proekologiczne, ograniczające marnowanie zasobów, ślad węglowy i wprowadzające innowacje w tym zakresie.

Jak przyciągnąć pokolenie Y?

Do Y-greków trzeba wyjść z ofertą odpowiadającą na ich potrzeby i przyzwyczajenia. Dobrze przygotowana, intuicyjna strona internetowa z widocznym na każdej podstronie przyciskiem, odsyłającym do rezerwacji bezpośredniej, jest niezbędna. Musi być ona responsywna, a więc działać bez zarzutu także na urządzeniach mobilnych, z których millenialsi chętnie korzystają. Lubią oni także niestandardowe rozwiązania, dlatego wystrój wnętrza czy jego niebanalne położenie odgrywają sporą rolę w procesie wyboru miejsca wypoczynku.

Pokolenie Y jest ściśle związane z technologiami, dlatego wprowadzenie rozwiązań w tym zakresie jest sposobem na pozyskanie klientów, którzy chcąc doświadczać nowych wrażeń, jednocześnie pragną pozostać w kontakcie ze światem wirtualnym i wykorzystywać go także do planowania i realizacji swoich podróży.

Artykuł sponsorowany

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »