Ranking najsilniejszych marek w mediach
Magazyn „Press” i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów ogłosiły wyniki XIV edycji największego badania marek w Polsce. Analiza medialności po raz czwarty dotyczyła aż 500 marek z 50 branż i objęła 108 mln informacji.
W raporcie przeanalizowano materiały z prasy, internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku: 2 mln tekstów prasowych, 16 mln internetowych i 90 mln postów w mediach społecznościowych.
W badaniu wyselekcjonowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. W każdym z sektorów wyłoniono 10 brandów, o których było najwięcej wzmianek. W kolejnym etapie szczegółowo przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki, biorąc pod uwagę przyjęte wskaźniki, decydujące ostatecznie o sile brandu. Raport uwzględnia rankingi branżowe oraz klasyfikację 500 marek. Pięćdziesięciu najsilniejszym medialnie brandom przyznano tytuł i statuetkę Top Marka 2021.