Atak na Bank Millennium?

Kilka godzin trwała we wtorek awaria systemu obsługi klientów Banku Millenium. Nie była dostępna bankowość internetowa, nie można było posługiwać się niektórymi kartami banku, a także zrealizować zleceń w oddziałach. Usterki te usunięto po godzinie 15.

System miał zacząć działać o godz. 13, jednak naprawa trwała dłużej, a o "problemach telekomunikacyjnych" i o tym, że system Millnet jest niedostępny dla użytkowników, bank informował klientów na swojej stronie internetowej.

Agnieszka Zygo z biura prasowego Banku Millennium mówiła po południu, że problem dotyczy łączy telekomunikacyjnych. Jak dowiedziała się, ok. godz. 15. przywrócono obsługę kart płatniczych, a ok. 16. obsługę rachunków w oddziałach. Bank poinformował w komunikacie, że "pracuje nad pełnym rozwiązaniem problemu."

Reklama

Bank przeprosił także swoich klientów za trudności w obsłudze rachunków.Według stanu na 31 lipca, na platformie internetowej banku zarejestrowanych było 556 tys. indywidualnych klientów. Pod koniec lipca br. Bank Millennium informował w komunikacie prasowym, że jego system bankowości internetowej dla klientów indywidualnych został po raz trzeci uznany za najlepszy w Polsce w światowym konkursie na najlepsze banki internetowe - "World's Best Internet Banks", organizowanym przez międzynarodowy magazyn finansowy Global Finance.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: bank | Bank Millennium | bankowość internetowa | bańki | atak | awaria systemu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »