Biedronka uruchomi własny sklep internetowy. Sieć podąża śladem innych dyskontów

Biedronka Home - taką nazwę roboczą, a być może i finalną będzie nosił sklep internetowy, który ma uruchomić sieć sklepów, której właścicielem jest portugalski Jeronimo Martins - czytamy w portalu wiadomoscihandlowe.pl. W asortymencie e-commerce nie będzie jednak tego, co dyskonter oferuje wspólnie z Glovo. Oferta produktów będzie zbliżona do tej, którą markety proponują podczas akcji czasowych.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Sklep internetowy Biedronki będzie oferował produkty przemysłowe. Z wersji roboczej witryny, do której dotarł portal spidersweb.pl wynika, że e-commerce zaoferuje produkty z 9 kategorii głównych. Będą to: kuchnia, dom i ogród, elektronika, warsztat i auto, sport i hobby, zdrowie i uroda, dziecko, kultura i rozrywka oraz moda. Każda z kategorii będzie miała swoje działy.

Biedronka w sklepie internetowym będzie sprzedawać m.in. sprzęt i akcesoria kuchenne takie jak naczynia do gotowania, drobne AGD, naczynia do serwowania, w sekcji "warsztat i auto" znajdą się narzędzia i elektronarzędzia, natomiast w dziale "zdrowie i uroda" - m.in. produkty do pielęgnacji ciała i twarzy, takie jak szczotki do włosów, myjki do ciała itp.

Reklama

Oferta przemysłowa Biedronki dostępna online

Do sklepu online Biedronka Home dodano już prawie 1 tys. produktów. Są wśród nich akcesoria marek własnych Smukee, Hoffen, Seven For 7, Tom&Rose. Według spidersweb.pl, choć oferta wydaje się być bogata, na razie w niektórych kategoriach jest dosyć pusto.

Biedronka Home ma już skonfigurowane opcje płatności i dostaw. Klienci będą mogli zapłacić szybkim przelewem, kartą płatniczą lub BLIK-iem. Oferowana jest również opcja płatności odroczonych. Jeśli chodzi o dostawę, można wybrać opcję paczkomatu lub "standardową". Operator sklepu daje sobie 2-3 dni na dostarczenie towaru.

E-commerce Biedronki w budowie

Dzięki sprzedaży online Biedronka chce wzmocnić sprzedaż produktów do tej pory oferowanych w ramach akcji czasowych. Sieć należąca do Jeronimo Martins mogła mieć problem z ich sprzedażą w dłuższym okresie z powodu konieczności ustąpienia miejsca następnym kolekcjom. Biedronka ma wprawdzie outlety z ofertą przemysłową, jednak w ub. roku było ich zaledwie 9.

Sklep internetowy z produktami non-food należący do sieci dyskontów nie jest nowością. W Niemczech taki e-commerce prowadzi Aldi, a w Polsce swój sklep internetowy ponad 3 lata temu uruchomił Lidl.  W ofercie tego sklepu dostępne są również produkty, które nie trafiają do fizycznych placówek. Czy w ten sposób również Biedronka będzie próbowała rozszerzyć swój asortyment?

Zobacz również:



wiadomoscihandlowe.pl
Dowiedz się więcej na temat: Biedronka | e-commerce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »