Biedronka uruchomi własny sklep internetowy. Sieć podąża śladem innych dyskontów
Biedronka Home - taką nazwę roboczą, a być może i finalną będzie nosił sklep internetowy, który ma uruchomić sieć sklepów, której właścicielem jest portugalski Jeronimo Martins - czytamy w portalu wiadomoscihandlowe.pl. W asortymencie e-commerce nie będzie jednak tego, co dyskonter oferuje wspólnie z Glovo. Oferta produktów będzie zbliżona do tej, którą markety proponują podczas akcji czasowych.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze
Sklep internetowy Biedronki będzie oferował produkty przemysłowe. Z wersji roboczej witryny, do której dotarł portal spidersweb.pl wynika, że e-commerce zaoferuje produkty z 9 kategorii głównych. Będą to: kuchnia, dom i ogród, elektronika, warsztat i auto, sport i hobby, zdrowie i uroda, dziecko, kultura i rozrywka oraz moda. Każda z kategorii będzie miała swoje działy.
Biedronka w sklepie internetowym będzie sprzedawać m.in. sprzęt i akcesoria kuchenne takie jak naczynia do gotowania, drobne AGD, naczynia do serwowania, w sekcji "warsztat i auto" znajdą się narzędzia i elektronarzędzia, natomiast w dziale "zdrowie i uroda" - m.in. produkty do pielęgnacji ciała i twarzy, takie jak szczotki do włosów, myjki do ciała itp.
Do sklepu online Biedronka Home dodano już prawie 1 tys. produktów. Są wśród nich akcesoria marek własnych Smukee, Hoffen, Seven For 7, Tom&Rose. Według spidersweb.pl, choć oferta wydaje się być bogata, na razie w niektórych kategoriach jest dosyć pusto.
Biedronka Home ma już skonfigurowane opcje płatności i dostaw. Klienci będą mogli zapłacić szybkim przelewem, kartą płatniczą lub BLIK-iem. Oferowana jest również opcja płatności odroczonych. Jeśli chodzi o dostawę, można wybrać opcję paczkomatu lub "standardową". Operator sklepu daje sobie 2-3 dni na dostarczenie towaru.
Dzięki sprzedaży online Biedronka chce wzmocnić sprzedaż produktów do tej pory oferowanych w ramach akcji czasowych. Sieć należąca do Jeronimo Martins mogła mieć problem z ich sprzedażą w dłuższym okresie z powodu konieczności ustąpienia miejsca następnym kolekcjom. Biedronka ma wprawdzie outlety z ofertą przemysłową, jednak w ub. roku było ich zaledwie 9.
Sklep internetowy z produktami non-food należący do sieci dyskontów nie jest nowością. W Niemczech taki e-commerce prowadzi Aldi, a w Polsce swój sklep internetowy ponad 3 lata temu uruchomił Lidl. W ofercie tego sklepu dostępne są również produkty, które nie trafiają do fizycznych placówek. Czy w ten sposób również Biedronka będzie próbowała rozszerzyć swój asortyment?
Zobacz również: