BPH PBK i Billbird SA podpisały umowę o współpracy

Bank Przemysłowo-Handlowy PBK SA podpisał 10 stycznia br. z firmą Billbird SA umowę o współpracy w zakresie obsługi wpłat gotówkowych na rzecz klientów korporacyjnych wystawiających faktury masowe. Są to m.in. zakłady energetyczne, gazownie, firmy telekomunikacyjne, telewizje kablowe, towarzystwa ubezpieczeniowe, firmy wysyłkowe, wydawnictwa, szkoły.

Bank Przemysłowo-Handlowy PBK SA podpisał 10 stycznia br. z firmą Billbird SA umowę o współpracy w zakresie obsługi wpłat gotówkowych na rzecz klientów korporacyjnych wystawiających faktury masowe. Są to m.in. zakłady energetyczne, gazownie, firmy telekomunikacyjne, telewizje kablowe, towarzystwa ubezpieczeniowe, firmy wysyłkowe, wydawnictwa, szkoły.

Podjęta współpraca wzbogaca oferowaną przez Bank usługę identyfikacji masowych płatności TRANS-Collect o dodatkowe możliwości kolekcjonowania należności poprzez Sieć Płatności Gotówkowych "Moje Rachunki" firmy Billbird. Oznacza to że klienci firm, posiadających rachunki w BPH PBK SA i korzystających z usługi TRANS-Collect, będą mogli dokonywać opłat w kasach wybranych placówek handlowych, usługowych, a w niedalekiej przyszłości również na stacjach benzynowych.

Usługa TRANS-Collect polega na identyfikacji masowych płatności klienta korporacyjnego, np. zakładu energetycznego, i przekazywaniu mu zbiorczej informacji o wszystkich wpłatach w uzgodnionej formie. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii i bezpośredniemu dostępowi do informacji (przetwarzanie danych odbywa się w Banku) TRANS-Collect cechuje wysoka wydajność i niski koszt przetwarzania danych w porównaniu z innymi bankami świadczącymi tę usługę.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firmy | bank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »