BRE Bank wspiera przedsiębiorczość wśród studentów

BRE Bank jest sponsorem ogólnopolskich rozgrywek Marketplace - gry symulującej działalność przedsiębiorstw, zorganizowanej dla studentów przez Wyższą Szkołę Zarządzania i Bankowości w Krakowie.

BRE Bank jest sponsorem ogólnopolskich rozgrywek Marketplace - gry symulującej działalność przedsiębiorstw, zorganizowanej dla studentów przez Wyższą Szkołę Zarządzania i Bankowości w Krakowie.

Zaangażowanie w konkurs to konsekwencja wytycznych polityki sponsorskiej BRE Banku, starającego się wspierać kreatywnych młodych ludzi, których aktywność może przyczynić się do rozwoju innowacyjności oraz polskiego rynku usług i produktów.

BRE Bank ufundował nagrody dla sześciu członków zwycięskiego zespołu z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Studenci z Poznania pokonali 30 zespołów z całej Polski, reprezentujących uczelnie, które kształcą na kierunkach zarządzania.

Uroczyste wręczenie nagród oraz medali odbyło się 26 września br., podczas inauguracji roku akademickiego w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie. W uroczystości udział wzięli m.in. przedstawiciele władz Krakowa. Inauguracyjny wykład wygłosił Andrzej Zdebski, prezes PAIZ.

Reklama

BRE Bank stara się wspierać wszelkie inicjatywy, które przyczyniają się do rozwoju przedsiębiorczości wśród studentów i młodych ludzi. Promuje innowacyjność i rozwój nowych technologii, a także działania poszerzające wiedzę młodych ludzi i kształtujące cechy przyszłych liderów polskiej gospodarki. Wsparcie sponsorskie BRE Banku dla gry symulacyjnej Marketplace to jeden z elementów tej strategii.

Brief.pl
Dowiedz się więcej na temat: Kraków | bank | przedsiębiorczość | marketplace | bańki | BRE Bank SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »