Centrum Usług Finansowych MultiBanku w Białymstoku
4 czerwca br. MultiBank uruchomił w Białymstoku nowe Centrum Usług Finansowych.
MultiBank powstał w drugiej połowie 2001 roku, jako kolejna inicjatywa BRE Banku na rynku bankowości detalicznej. MultiBank jest pierwszym bankiem internetowym posiadającym sieć placówek. W chwili obecnej dysponuje 29 oddziałami w Warszawie, Łodzi, Katowicach, Poznaniu, Bydgoszczy, Wrocławiu, Gdyni, Toruniu, Gdańsku, Częstochowie, Krakowie, Bielsku-Białej, Gorzowie Wielkopolskim, Olsztynie, Gliwicach, Szczecinie, Opolu, Zielonej Górze, Kielcach, Rzeszowie i Białymstoku.
Filozofia MultiBanku oparta jest na wielokanałowym dostępie do konta z wykorzystaniem placówek, Internetu, multilinii, telefonu komórkowego, usługi SMS i WAP. Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu "światów finansowych":
MultiKonta młodzieżowego (dla nastolatków w wieku 13 -18 lat), MultiKonta jestem (dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie), MultiKonta ja (dla ludzi młodych, dynamicznych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie), MultiKonta my (przeznaczonego do rodzinnego lub indywidualnego zarządzania finansami),
Klubu Aquarius (bankowości dla klientów o statusie VIP), MultiKonta Business Class (przeznaczonego dla małych i dynamicznych firm), MultiKonta Business Medicus (dla firm z branży medycznej), MultiKonta Business Expert (przeznaczonego dla prawników i firm doradczych).
Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.