Commercial Union pod nową marką

Najprawdopodobniej jeszcze w tym roku produkty Commercial Union będą występować pod nową marką Aviva - poinformował Tony Wyand, dyrektor zarządzający z londyńskiej centrali firmy, na dorocznym kongresie Commercial Union Polska.

Najprawdopodobniej jeszcze w tym roku produkty Commercial Union będą występować pod nową marką Aviva - poinformował Tony Wyand, dyrektor zarządzający z londyńskiej centrali firmy, na dorocznym kongresie Commercial Union Polska.

Musimy ujednolicić markę, np. we Francji cały czas występujemy pod szyldem CGU - stwierdził Tony Wyand (CGNU powstało dwa lata temu z połączenia towarzystw CGU i Norwich Union). Według niego, pod koniec kwietnia nową markę zatwierdzi walne zgromadzenie akcjonariuszy, a od października rozpocznie się jej wprowadzanie - najpierw we Francji, a potem, jako CU Aviva, w Polsce, co musi jeszcze zatwierdzić rada nadzorcza polskiej grupy.

Według Tony’ego Wyanda, tegoroczna strategia CGNU będzie polegała na umacnianiu pozycji grupy w Europie i rozwijaniu długoterminowych produktów oszczędnościowych. Ubezpieczenia majątkowe będą rozwijane tylko tam, gdzie będą łączyć się z życiowymi. Po 11 września dokonaliśmy restrukturyzacji polis majątkowych - potwierdził Mark Webb, szef departamentu europejskiego CGNU. Dodał, że w strategii grupy mieści się także rozwijanie usług bancassurance. Sprawdziło się to bardzo dobrze w Hiszpanii i we Włoszech - stwierdził.

Reklama
Prawo i Gospodarka
Dowiedz się więcej na temat: Marek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »