"DzGP": E-rodzice na zakupach

Internetowe serwisy dla rodziców mają już 5 mln użytkowników, pięć razy więcej niż cztery lata temu, informuje "Dziennik Gazeta Prawna" w oparciu o raport instytutu badawczego Omikron "Opinie o serwisach parentingowych".

Internetowe serwisy dla rodziców mają już 5 mln użytkowników, pięć razy więcej niż cztery lata temu, informuje "Dziennik Gazeta Prawna" w oparciu o raport instytutu badawczego Omikron "Opinie o serwisach parentingowych".

90 proc. rodzin robi za pomocą tych serwisów zakupy, wydając średnio 167 zł miesięcznie. Ten rynek wart jest już nawet 700 mln zł miesięcznie. W sieci rodzice szukają porad, towarów dla najmłodszych, wymieniają opinie o dzieciach.

W ślad za rosnącym zainteresowaniem tą tematyką dynamicznie przybywa serwisów dla rodziców. Jak wylicza Megapanel/PBI Gemius ich liczba wzrosła z 18 do 86. A internetowych sklepów z artykułami dla dzieci jest już blisko 700, czyli dwa razy więcej niż przed dwoma laty.

Ciekawe, że coraz częściej z takich serwisów zaczynają korzystać kobiety, które nie mają dzieci i nawet nie są w ciąży, czyli są dopiero na etapie planowania dziecka, informuje Marcin Jarnicki z Omikronu.

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: "Dziennik Gazeta Prawna"
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »