Klienci muszą czekać na upadłość Staropolskiego

Zapowiedzi przedstawicieli telewizji Polsat, której właścicielem jest Zygmunt Solorz, o nabyciu Banku Staropolskiego niestety nie poprawią sytuacji jego klientów. Polsat jest bowiem zainteresowany jedynie kupnem masy upadłościowej banku.

Zapowiedzi przedstawicieli telewizji Polsat, której właścicielem jest Zygmunt Solorz, o nabyciu Banku Staropolskiego niestety nie poprawią sytuacji jego klientów. Polsat jest bowiem zainteresowany jedynie kupnem masy upadłościowej banku.

Zapowiedzi przedstawicieli telewizji Polsat, której właścicielem jest Zygmunt Solorz, o nabyciu Banku Staropolskiego niestety nie poprawią sytuacji jego klientów. Polsat jest bowiem zainteresowany jedynie kupnem masy upadłościowej banku. W praktyce oznacza to, że Polsat nie przejmie Staropolskiego przed ogłoszeniem jego upadłości, co gwarantowałoby klientom banku odzyskanie całości środków bez względu na wielkość depozytów. Niestety inwestycja Polsatu ograniczy się jedynie do nabycia od syndyka aktywów banku w postępowaniu upadłościowym, a jego klienci będą musieli się zadowolić środkami wypłaconymi z Bankowego Funduszu Gwarancyjnego.

Reklama

W tej sytuacji trudno podzielać optymizm Piotra Bykowskiego, posiadającego poprzez swoje spółki większościowy pakiet BS, który w swoim oświadczeniu stwierdził, iż z zadowoleniem przyjmuje deklarację właściciela Polsatu o planowanym zakupie banku i, że wszyscy klienci Banku Staropolskiego otrzymają swoje oszczędności. Obecnie klientom BS pozostało jedynie czekać na jak najszybsze ogłoszenie jego upadłości, jest to bowiem warunkiem rozpoczęcia wypłat z BFG.

Prawo i Gospodarka
Dowiedz się więcej na temat: upadłości | upadłość | Polsat | Niestety
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »