KNF ostrzega klientów PKO BP. Oszuści wysyłają wiadomości

W czwartek Komisja Nadzoru Finansowego ostrzegła przed kampanią wymierzoną w klientów PKO BP.

"Ostrzegamy przed niebezpieczną kampanią wymierzoną w klientów PKO BP" - podano w czwartkowym wpisie KNF na Twitterze. Jej celem jest wyłudzenie haseł do logowania.

"Ostrzegamy przed niebezpieczną kampanią wymierzoną w klientów @PKO BP. W fałszywych wiadomościach e-mail oszuści zachęcają do aktywacji usługi bezpieczeństwa. Wprowadzone na stronie hasła trafiają automatycznie do oszustów. Bądźcie ostrożni!" - podano we wpisie KNF.

Do wpisu KNF dołączyła zrzuty ekranów wiadomości od oszustów. W mailu od oszustów, podszywających się pod PKO BP pojawia się następująca informacja: "nasz system rozpoznaje, że nie aktywowałem jeszcze naszej nowej usługi bezpieczeństwa Pko bp IKO , dzięki czemu możesz łatwo zarządzać swoim kontem PKO BP".

Reklama

W wiadomości wspomina się także o "nowym bezpłatnym ubezpieczeniu Pkobp IKO", które ma służyć do "zarządzania błyskawicznymi zakupami online do marnowania czasu". W wiadomości znajduje się link, prowadzący do fałszywego ekranu logowania.

W PKO BP Skarb Państwa ma 29,43 proc. udziału w kapitale zakładowym. PKO Bank Polski - ma łącznie ponad 11 mln, z czego 10,5 mln w segmencie detalicznym.

***

PAP
Dowiedz się więcej na temat: PKO BP SA | bank | lokaty | pożyczka | oszustwa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »