Konferencja prasowa spółek grupy Nordea w Polsce
Konferencja była zwieńczeniem informacyjnej kampanii reklamowej Nordea rozpoczętej jeszcze w grudniu 2001r., której głównym celem było poinformowanie odbiorców jej usług, że firmy grupy bankowo-ubezpieczeniowej działają pod wspólną nazwą.
31 stycznia 2002 r. w Warszawie, w Centrum Multimedialnym Foksal odbyła się konferencja prasowa spółek grupy Nordea w Polsce. Spotkanie prowadzili: Dyrektor Banku Regionalnego na Kraje Nadbałtyckie i Polskę Thomas Neckmar oraz Prezesi Zarządu: Gabriela Gryboś (Nordea Bank Polska), Paweł Miller (Nordea Życie) i Otto A. Groegler (Nordea Ubezpieczenia).
Thomas Neckmar zaprezentował skandynawską Grupę Nordea. Główny nacisk położył na przestawienie pozycji konsorcjum w Europie z odniesieniami do skandynawskiej kultury prowadzenia biznesu oraz wartości reprezentowanej przez markę. Omówiono strukturę Grupy, ofertę produktową, inwestycje w IT i wyniki finansowe. Następnie p. Neckmar zaprezentował polskie spółki Nordea oraz strategię rozwoju grupy bankowo-ubezpieczeniowej w Polsce w najbliższych latach.
Tą część spotkania zakończył Prezes Nordea Ubezpieczenia p. Groegler, który w krótkim wystąpieniu wyjaśnił obecną rolę spółki w grupie.
Na spotkaniu obecni byli liczni przedstawiciele prasy, radia, telewizji, agencji prasowych a także portali i serwisów ekonomicznych. Przedstawiciele Nordea odpowiadali na ich liczne pytania, które dotyczyły m.in. inwestycji w nowe technologie, sprzedaży przez Internet i prognoz na 2002r.
Konferencja była zwieńczeniem informacyjnej kampanii reklamowej Nordea rozpoczętej jeszcze w grudniu 2001r., której głównym celem było poinformowanie odbiorców jej usług, że firmy grupy bankowo-ubezpieczeniowej działają pod wspólną nazwą.