KUKE otwiera nowe kanały sprzedaży

W 2018 roku Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych nie planuje wprowadzania nowych produktów, ale chce jak najbardziej dopasować obecną ofertę do potrzeb klientów. Firma chce otworzyć nowe kanały sprzedaży.

- Chcemy udoskonalać nasze dotychczasowe produkty. W najbliższym roku skupimy się na pomocy klientom w obszarze, w którym obecnie już działamy - powiedziała serwisowi eNewsroom Katarzyna Kowalska, wiceprezes Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych - Najważniejszym i najczęściej sprzedawanym produktem jest ubezpieczenie pakietowe. Dotyczy ono obrotu handlowego w kraju i na rynki nieryzykowne - przede wszystkim w ramach Unii Europejskiej. Bardziej wystandaryzowaną ofertą dla klientów średnich jest Europolisa. Od zeszłego roku mikroprzedsiębiorcom proponujemy Polisę na Świat, którą dystrybuujemy za pośrednictwem banków - dodała Kowalska.

Reklama

Pobierz darmowy: PIT 2017

eNewsroom
Dowiedz się więcej na temat: kanały | KUKE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »