Lidl pozwoli na internetową rezerwację produktów. Odbiór w sklepach stacjonarnych sieci
Jak informują wiadomoscihandlowe.pl, Lidl pod koniec maja wprowadzi nową usługę - serwis internetowej rezerwacji produktów w wybranych sklepach stacjonarnych w Polsce. Poinformowała o tym sama dyskontowa sieć, nie zdradzając jednak zbyt wielu szczegółów.
Na razie Lidl zdradza jedynie, że aby wystartować z nowym projektem, 24 maja wejdzie w życie zmieniony regulamin usługi "Moje Konto Lidl". Najważniejsza zmiana dotyczy właśnie rozszerzenia funkcjonalności tego konta o wspomnianą, nową usługę rezerwacji produktów.
Rezerwacja artykułów odbywać się będzie z poziomu strony rezerwuj.lidl.pl. Obecny wygląd serwisu nie zdradza, o jaki dokładnie asortyment chodzi. Dotychczas Lidl pozwalał na rezerwowanie przez internet wyłącznie produktów alkoholowych dostępnych w Winnicy Lidla; prowadził także e-sprzedaż asortymentu przemysłowego poprzez sklep online (w tym wypadku możliwa jest dostawa do domu, aktualnie nie można natomiast odbierać takich zamówień w sklepach detalisty).
Zamiar uruchomienia serwisu rezerwuj.lidl.pl może sugerować, że asortyment możliwy do rezerwowania online zostanie poszerzony o nowe kategorie. Na razie jednak możemy jedynie spekulować na temat tego, jak daleko posunie się sieć. Czy umożliwi klientom rezerwację produktów non-food? A może pojawi się również opcja rezerwacji przynajmniej niektórych wyrobów spożywczych - np. suchych, paczkowanych?
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze
W grę wchodzi również opcja rezerwowania standaryzowanych zestawów produktów pierwszej potrzeby - higieniczno-sanitarnych oraz żywnościowych. Na podobny wariant zdecydowała się niedawno siostrzana sieć Grupy Schwarz, czyli Kaufland. Możliwość rezerwowania zestawów produktów wprowadziła także sieć Auchan.
Pobierz darmowy program do rozliczeń PIT 2019
O tym, że Lidl wprowadza zmiany w regulaminie usługi "Moje Konto Lidl", jako pierwszy poinformował serwis Antyweb.