LOT znosi opłaty za zmiany w rezerwacji biletów na wszystkich połączeniach

Od dziś pasażerowie Polskich Linii Lotniczych LOT mogą wielokrotnie zmieniać plany podróży bez dodatkowych opłat.

LOT wprowadził nowe, elastyczne zasady zarządzania rezerwacją. Oznacza to nie tylko większe bezpieczeństwo i kontrolę nad planem podróży w dobie globalnej pandemii, ale także zniesienie dodatkowych opłat za dokonywane zmiany.

Według danych IATA (raport IATA i McKinsey & Company z sierpnia br.), w przypadku ruchu biznesowego najważniejszym kryterium decydującym o podróży lotniczej w czasie pandemii jest możliwość dokonywania modyfikacji w rezerwacji biletów i dostępność połączeń bezpośrednich. Dlatego LOT wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, znosząc opłaty za zmiany w rezerwacjach.

Reklama

Od dziś pasażerowie mają możliwość dowolną liczbę razy bezpłatnie zmienić datę i kierunek lotu w ramach swojej rezerwacji. Dotyczy to biletów zakupionych w okresie od 10 września do 31 grudnia br. na wszystkie połączenia LOT-u, w każdej dostępnej taryfie, w tym również najtańszej opcji saver, bez dodatkowego bagażu.

Ewentualne dopłaty wiążą się wyłącznie z różnicą w cenach biletów w przypadku braku dostępności taryfy, w której dokonano początkowej rezerwacji. W ramach biletów zakupionych do 10 września br. pasażerom przysługuje możliwość jednorazowej bezpłatnej zmiany trasy i daty podróży.

W przypadku wyboru nowej daty podróży na tej samej trasie, pasażerowie mogą samodzielnie dokonywać modyfikacji przez stronę internetową przewoźnika w zakładce "Zarządzaj rezerwacją". Zmiany kierunku podróży można dokonać, kontaktując się bezpośrednio z LOT Contact Centre lub agentami.

LOT wdrożył również szereg technologicznych zmian w swojej ofercie. Nowy formularz na stronie internetowej pozwala na zgłoszenie chęci zmiany lub zwrotu biletu bez konieczności kontaktu telefonicznego lub mailowego. Na stronie dostępny jest także chatbot, który automatycznie odpowiada na zadawane przez pasażerów pytania. Dzięki dodatkowej usłudze TIME2THINK pasażerowie mają możliwość czasowej rezerwacji biletu w określonej cenie maksymalnie do 72 godzin.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: PLL LOT | opłaty | bilety
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »