mBank ma się dobrze

Wirtualny operator komórkowy mBank mobile ma obecnie około 60 tys. użytkowników. Średnie miesięczne obroty na karcie kredytowej klientów korzystających z oferty mobile są o 35 proc. wyższe od obrotów pozostałych klientów mBanku - poinformowała Agnieszka Walczak-Karbowska z mBanku.

Wirtualny operator komórkowy mBank mobile ma  obecnie około 60 tys. użytkowników. Średnie miesięczne obroty na  karcie kredytowej klientów korzystających z oferty mobile są o 35  proc. wyższe od obrotów pozostałych klientów mBanku -  poinformowała Agnieszka Walczak-Karbowska z mBanku.

"Obecnie w rękach klientów znajduje się około 60 tys. kart SIM mBank mobile" - powiedziała w piątek Agnieszka Walczak- Karbowska, odpowiedzialna za projekt mBank mobile.

mBank mobile planował wcześniej pozyskanie do końca 2007 roku 150.000 klientów usług komórkowych.

Walczak-Karbowska poinformowała, że dużym zainteresowaniem cieszy się program "Darmowe Doładowania", dzięki któremu poza kartami kredytowymi premiowane jest również korzystanie z innych produktów mBanku m.in. kredytów hipotecznych czy kredytów gotówkowych.

"Klienci mBank mobile aktywnie korzystają z usług mBanku, co przekłada się na średnie miesięczne darmowe doładowanie pozwalające na 40 minut rozmowy lub wysłanie około 130 SMS" - powiedziała Walczak-Karbowska. "Klienci korzystający z mBank mobile dużo chętniej korzystają z kart kredytowych - obecnie średni miesięczny obrót na karcie należącej do klienta mBank mobile jest o 35 proc. wyższy od obrotu klientów nie korzystających z oferty operatora komórkowego mBanku" - dodała.

Reklama

mBank mobile działa w oparciu o infrastrukturę sieci Polkomtel. Projekt wystartował pod koniec 2006 roku.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: wirtualny operator | mBank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »