Mocniejsze banki spółdzielcze

Wspólną kampanią wizerunkową banki spółdzielcze skupione w grupach: Banku Polskiej Spółdzielczości, Gospodarczego Banku Wielkopolskiego i Mazowieckiego Banku Regionalnego rozpoczynają planowaną na większą skalę współpracę między tymi zrzeszeniami - pisze "Puls Biznesu".

Wspólną kampanią wizerunkową banki  spółdzielcze skupione w grupach: Banku Polskiej Spółdzielczości,  Gospodarczego Banku Wielkopolskiego i Mazowieckiego Banku  Regionalnego rozpoczynają planowaną na większą skalę współpracę  między tymi zrzeszeniami - pisze "Puls Biznesu".

Banki spółdzielcze obsługują 10 mln klientów, głownie z sektora mikro- i małych firm, a także jednostki samorządu terytorialnego i klientów indywidualnych z mniejszych ośrodków: wsi i małych miast. Chcemy, by pozostały bankami pierwszego wyboru dla tych grup klientów - mówi wiceprezes BGW Władysław Święs.

- Naszym celem jest także znaczne zwiększenie udziału w rynku bankowym. Obecnie mamy 6-proc. udział w aktywach, a chcemy, podobnie jak sektor spółdzielczy w krajach Unii Europejskiej, mieć kilkunastoprocentowy - dodaje Władysław Święs.

Reklama

Do tej pory bankom spółdzielczym udało się porozumieć jedynie w kwestii bankomatów. Klienci każdego ze zrzeszeń mogą korzystać bezpłatnie z dowolnego z ponad tysiąca tych urządzeń. Podobne umowy mają spółdzielcy z BGŻ, który ma 342 bankomaty i Kredyt Bankiem, posiadającym ich 307. W planach są kolejne umowy - zapowiada "PB".

Puls Biznesu
Dowiedz się więcej na temat: bank | banki spółdzielcze | bańki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »