Na co uważać kupując przeceniony towar?

Informowanie klientów o tym, że towar przeceniony nie podlega reklamacjom jest wprowadzaniem w błąd
Informowanie klientów o tym, że towar przeceniony nie podlega reklamacjom jest wprowadzaniem w błąd© Panthermedia
  • nieuwidacznianie ceny sprzedaży,
  • niepodawanie przyczyny obniżki cen lub przeceny przy towarach oferowanych po obniżonej cenie,
  • brak określonego czasu trwania promocji, obniżki lub przeceny bądź określonego w sposób mało precyzyjny,
  • niepodawanie przy wyrobach informacji, że dany towar jest przeceniony lub jego cena jest obniżona ("przecena", "obniżka").
  • zaniechania tej praktyki,
  • usunięcia skutków tej praktyki,
  • złożenia jednokrotnego lub wielokrotnego oświadczenia odpowiedniej treści i w odpowiedniej formie,
  • naprawienia wyrządzonej szkody na zasadach ogólnych, w szczególności żądania unieważnienia umowy z obowiązkiem wzajemnego zwrotu świadczeń oraz zwrotu przez przedsiębiorcę kosztów związanych z nabyciem produktu,
  • zasądzenia odpowiedniej sumy pieniężnej na określony cel społeczny związany ze wspieraniem kultury polskiej, ochroną dziedzictwa narodowego lub ochroną konsumentów.
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?